2777
2789
عنوان

دوست پسرم...

| مشاهده متن کامل بحث + 1988 بازدید | 84 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چرا

چون نمیدونی که وقتی یک نفر پول نداره یا مشکل داره باید تو باهاش برخورد مناسبی داشته باشی و نمیدونی چطور باید در برابر دیگرانی که چیزی بهت بدهکار نیستن از روی بزرگواری و ادب رفتار کنی و اینکه باید سعی کنی ملاک های مهم تری رو در نظر بگیری و این چیزای سطحی برات مهم نباشه

لازم نیست حتماً امپراطور داشته باشی ‌ . خودت ملکه باش و به دنیای خودت حکومت کن  

واقعااا واسه ی اینکه برات کادو یا شاخ گلی نگرفته بود کات کردی باهاش؟؟؟

میگم چرا اینقدر توقعتون بالاس؟؟

میدونی چیه؟ بذار دوستانه خواهرانه یا به عنوان یه انسان بدون هیچگونه نیش و کنایه ای بگم

چرا اینقدر توقعتون بالاس؟ مگه تبریک چشه؟ چه یه کادو بخره چه بهت تبریک بگه هردوش یعنی به فکرت بوده دیگه!! حالا چه فرررقی میکنه واست تو فقط برات این باید مهم باشه که به فکرتتت بوده

چرا وقتی یه نفر یه دستش تنگ بوده به همین دلیل بهش بی محلی میکنین غرورشو میشکنین خوردش میکنین بعد وقتی وضعش خوب شد و دستش به دهنش میرسید اونوقت توقع دارید هرچی داره به پاتون بریزه چرا؟؟ 

واقعا عذاب وجدان نمیگیرید؟؟

هعی….

بخدا قلبم درد گرفت تایپکتو خوندم 

حتی اگرم دیگه کامل کات کردی کوچیکترین کاری که باید در حقش بکنی یه عذرخواهیه اگرم پرسید لازم نیست دلیل عذرخواهیتو بگی فقط برای وجدان درون خودت گفتم که آروم باشه

🕊🖤سالها بعد که مشتی از خاک سرزمینت شده ای،باران که می زند بویی به مشام خواهد رسید، کاش بوی عشق و شجاعت بلند شود نه ترس و ذلت…🕊✌🏻
منم واسه همین اینقدر ناراحت شدم

 توقع ذیرت و ذیرت کادو گرفتن از طرف نداری که بگن پولکی هست 

پسری که برای مهم ترین روز زندگی عشقش حتی یه شاخه گل هم نخره به درد تکیه کردن نمیخوره

توقع ذیرت و ذیرت کادو گرفتن از طرف نداری که بگن پولکی هست  پسری که برای مهم ترین روز زند ...

ببخشید ولی تو از دل اون پسری که به خاطر فقر حتی نتونسته برای عشقش یه شاخه گل بخره ولی دیوونه بار عاشقشه و به خاطر همین حالش از خودش بهم میخوره هم خبر نداری!!!

از حس کسی که هیچ چیز جز عشقش تو زندگیش نداره و اونم به خاطر نداریش ولش میکنه خبر نداری!!

🕊🖤سالها بعد که مشتی از خاک سرزمینت شده ای،باران که می زند بویی به مشام خواهد رسید، کاش بوی عشق و شجاعت بلند شود نه ترس و ذلت…🕊✌🏻

دو روز بعدش بهم گفت چرا دیگه زنگ و پیام نمیدی تا من ندم گفتم خب سرکار دستم بنده گفت قبلا هم دستت بند بود بعد که همدیگرو دیدیم گفت من میدونم اون شب خیلی ناراحت شدی واسع تولدت گفتم نه و فلان.فکر میکردم حتما حالا که شک کرده یه چی میخره ولی کاری نکرد.بعد دو شب پیش قرار بود همدیگرو ببینیم مسیرش بع من دوره توی مسیر زنگ زد گفت کار برام پیش اومد کنسل.منم خیلی بهم برخورد گفتم مگه مسخره تو هستم و دق دلی تولدا یجور دیگه سرش خالی کردم😂😂و گفتم دیگه شمارتا رو گوشیم نبینم کلی حرف بارش کردم.نیم ساعت بعد پیام داد همین الان بیا منم جواب ندادم فکر کنم ده باری زنگ زد رد تماس زدم و از فردای اون روز دیگه ازش بی خبرم

وااا مگه یه شاخه گل چنده

هرچقدر که باشه منظورمو متوجه نشدی

من دارم میگم مگه تبریک چشه؟

میگم وقتی یکی بهت تولدتو تبریک میگه مکه نه که به فکرت بوده؟؟

چرا باید همه چیز رو مادی کنید

یکی وقتی زبونی بهت تبریک میگه چرا باید ارزشش از اونی یه چیزی برات میخره پایین تر باشه؟

یکی اینجوری بهت فهمونده که دوست داره،به فکرته

یکی هم یه جور دیگه…

اینقدر همه چیز رو مادی نکنید

🕊🖤سالها بعد که مشتی از خاک سرزمینت شده ای،باران که می زند بویی به مشام خواهد رسید، کاش بوی عشق و شجاعت بلند شود نه ترس و ذلت…🕊✌🏻
واقعااا واسه ی اینکه برات کادو یا شاخ گلی نگرفته بود کات کردی باهاش؟؟؟ میگم چرا اینقدر توقعتون ...

عزیزم به نظرت بی چشم و رویی نیست که واسه دختری که حتی پول هم بهت قرض داده و هنوز برنگردوندی یه شاخه گل بخری ؟؟؟یع شاخه گل ۲۵ تومنه!

هرچقدر که باشه منظورمو متوجه نشدی من دارم میگم مگه تبریک چشه؟ میگم وقتی یکی بهت تولدتو تبریک میگه ...

باشه اونقدرها هم مادی نمی‌کنیم اما  پسری که به اندازه یه شاخه گل فقیره همون بهتره با کسی هم رفاقت نکنه چون ممکنه دلش ازدواج بخواد و فقیری و بی عرضه گیش نزاره جلو بیاد

وقتی نفهمید قهرت برا چیه و اون برا برگشتت اصراری نکرد دیگه تو چرا ناراحت و پشیمونی از یه نفهم چ انت ...

خیلی زنگم زد رد تماس زدم و دیگه الان دو روزه خبری ازش ندارم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز