واقعااا واسه ی اینکه برات کادو یا شاخ گلی نگرفته بود کات کردی باهاش؟؟؟
میگم چرا اینقدر توقعتون بالاس؟؟
میدونی چیه؟ بذار دوستانه خواهرانه یا به عنوان یه انسان بدون هیچگونه نیش و کنایه ای بگم
چرا اینقدر توقعتون بالاس؟ مگه تبریک چشه؟ چه یه کادو بخره چه بهت تبریک بگه هردوش یعنی به فکرت بوده دیگه!! حالا چه فرررقی میکنه واست تو فقط برات این باید مهم باشه که به فکرتتت بوده
چرا وقتی یه نفر یه دستش تنگ بوده به همین دلیل بهش بی محلی میکنین غرورشو میشکنین خوردش میکنین بعد وقتی وضعش خوب شد و دستش به دهنش میرسید اونوقت توقع دارید هرچی داره به پاتون بریزه چرا؟؟
واقعا عذاب وجدان نمیگیرید؟؟
هعی….
بخدا قلبم درد گرفت تایپکتو خوندم
حتی اگرم دیگه کامل کات کردی کوچیکترین کاری که باید در حقش بکنی یه عذرخواهیه اگرم پرسید لازم نیست دلیل عذرخواهیتو بگی فقط برای وجدان درون خودت گفتم که آروم باشه