2789
عنوان

کودک

22 بازدید | 0 پست

دخترم یک هفتس سرماخورده اما بینی هاش هنوز گرفته و خوب نمیشه شبها درست نمیخابه دکترم بردم دارو و اسپری دادم خوب نشده توروخدا بکید چیکارکنم 

میدونی تنهادلیل ارامش زندگی من اینه که برام مهم نیست دیگران درموردم چه فکری میکنن😊دیگران اگه فکرکردن بلدبودن یه فکری به حال خودشون میکردن😁برای رسیدن به حاجتم یه صلوات مهمونم کن دوست گلم🌹
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

اتاق عمل

chgrsch | 6 دقیقه پیش

خدایا منو بکش

448909 | 7 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز