2777
2789
عنوان

کنکور

| مشاهده متن کامل بحث + 313 بازدید | 25 پست
عزیزم من خودم دو سواله پشت کنمورم نیاز ب مشاوره دارم🥲😂 ولی خب معلومه ک کنمور اسون نیست ولی تگه خی ...

یه سوال دارم عزیزم 

همین دی ماه امسال کنکور؟

بعدشم تیر ماه بعد دوباره دی ماه سال دیگه؟

هر چه پیش آید خوش آید ما که خندان میرویم 🌱🤍
یه سوال دارم عزیزم  همین دی ماه امسال کنکور؟ بعدشم تیر ماه بعد دوباره دی ماه سال دیگه؟

اره فکر کنم حدودا ۲۸ دی ماه همین امسال ۱۴۰۱ 

یکی دیگ هم تیر ۱۴۰۲ ک اگ تو دو تاش شرکت کنی هر کدوم رتبت بهتر شد با اون میتونی انتخاب رشته کنی 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


عزیزم من خودم دو سواله پشت کنمورم نیاز ب مشاوره دارم🥲😂 ولی خب معلومه ک کنمور اسون نیست ولی تگه خی ...


ولی در کل به نظرم خوبه مشاور داشته باشی یه آزمون هم مثل گزینه دو یا قلمچی شرکت کنی و از مشاور راه درسی و امید و انگیزه رو بگیری خیلی میتونه مفید باشه 

اگه مشاورت با وجدان باشه 

من نذر کردم که قبول شدم مشاوره رایگان از دل و جونم به مردم بدم

بعد از بارش بارون از سیاه ترین ابر؛ روشن‌ترین و قشنگترین رنگین کمون رو خواهیم داشت ❤️
اره فکر کنم حدودا ۲۸ دی ماه همین امسال ۱۴۰۱  یکی دیگ هم تیر ۱۴۰۲ ک اگ تو دو تاش شرکت کنی هر کد ...

بعد دی ماه سال دیگه هم کنکوره؟

منظورم اینه ک همین روند ادامه داره؟

هر چه پیش آید خوش آید ما که خندان میرویم 🌱🤍
بعد دی ماه سال دیگه هم کنکوره؟ منظورم اینه ک همین روند ادامه داره؟

اره دیگ البته اگ‌باز نظرشون عوض نشه سر از کار اینا نمیشه در اورد هی حرفشون عوض میکنن 

ولی کاش همینجور بمونه خیلی فرصت خوبیه 

اره دیگ البته اگ‌باز نظرشون عوض نشه سر از کار اینا نمیشه در اورد هی حرفشون عوض میکنن  ولی کاش ...

اره خیلی خوبه اینجوری 

موفق باشی قشنگم مرسی از توضیحاتت😘

هر چه پیش آید خوش آید ما که خندان میرویم 🌱🤍
ن گلم تجربی  ولی انسانی و ریاضی خیلیییی قبولیشون نسبت ب تجربی راحت تره یکم ب خودت سخت بگیری با ...

ایشالا به نتیجه برسی عزیزم🥰 من خودم دهم تجربی رفتم دیدم سخته گفتم ارزش نداره اومدم انسانی و واقعا راحت تره 


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  20 ساعت پیش
توسط   ۰۰۱۰  |  7 ساعت پیش