2777
2789
کدوم از این دوتا بهتره ؟

دینامیت

وقتی بمیرم هیچ اتفاقی نخواهد افتاد...!!!نه جایی بخاطرم تعطیل میشود...!!!نه در اخبار حرفی زده میشود...!!!نه خیابانی بسته میشود...!!!و نه در تقویم خطی به اسمم نوشته میشود...!!!تنها موهای مادرم کمی سپید تر میشود...!!!دخترم تنهاتر...!!!و پدرم کمی شکسته تر...!!!اقواممان چندروز آسوده از کار...!!!دوستانم بعد از خاکسباری موقع خوردن کباب  آرام آرام خنده هایشان شروع میشود...!!!راستی عشق قدیمم را بگو اوهم باخنده هایش در آغوش دیگری،مراازیاد میبرد...!!!من تنها فقط گورکنی را خسته میکنم...!ومداحی که الکی از خوبی های نداشته ام میگوید و اشک تمساح میریزد...!!!و من میمانم و گورستان سرد و تاریک و غم همیشگی ام که همراهم میماند...!!!من میمانمو و خدا،بااحساس خجالتی که ای مهربان چرا همیشه مرا از تو و دینت ترسانده اند...!!!

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خداوکیلی گشت ارشاد ۳ کجاش خوبه پیشنهاد میکنید؟    

من به عنوان اخرین کمدی ها معرفی کردم و دراخر گفتم دینمامیت و ببینه

بعدم سلیقست شاید خوششون اومد

وقتی بمیرم هیچ اتفاقی نخواهد افتاد...!!!نه جایی بخاطرم تعطیل میشود...!!!نه در اخبار حرفی زده میشود...!!!نه خیابانی بسته میشود...!!!و نه در تقویم خطی به اسمم نوشته میشود...!!!تنها موهای مادرم کمی سپید تر میشود...!!!دخترم تنهاتر...!!!و پدرم کمی شکسته تر...!!!اقواممان چندروز آسوده از کار...!!!دوستانم بعد از خاکسباری موقع خوردن کباب  آرام آرام خنده هایشان شروع میشود...!!!راستی عشق قدیمم را بگو اوهم باخنده هایش در آغوش دیگری،مراازیاد میبرد...!!!من تنها فقط گورکنی را خسته میکنم...!ومداحی که الکی از خوبی های نداشته ام میگوید و اشک تمساح میریزد...!!!و من میمانم و گورستان سرد و تاریک و غم همیشگی ام که همراهم میماند...!!!من میمانمو و خدا،بااحساس خجالتی که ای مهربان چرا همیشه مرا از تو و دینت ترسانده اند...!!!
آره منم منتظر بودم بچها بگن دیدم همش تکراری و قدیمی میگن مگه خارجی بگن

اره سینمایی کمدیمون ضعیفه..

افتاب پرست و ببین

وقتی بمیرم هیچ اتفاقی نخواهد افتاد...!!!نه جایی بخاطرم تعطیل میشود...!!!نه در اخبار حرفی زده میشود...!!!نه خیابانی بسته میشود...!!!و نه در تقویم خطی به اسمم نوشته میشود...!!!تنها موهای مادرم کمی سپید تر میشود...!!!دخترم تنهاتر...!!!و پدرم کمی شکسته تر...!!!اقواممان چندروز آسوده از کار...!!!دوستانم بعد از خاکسباری موقع خوردن کباب  آرام آرام خنده هایشان شروع میشود...!!!راستی عشق قدیمم را بگو اوهم باخنده هایش در آغوش دیگری،مراازیاد میبرد...!!!من تنها فقط گورکنی را خسته میکنم...!ومداحی که الکی از خوبی های نداشته ام میگوید و اشک تمساح میریزد...!!!و من میمانم و گورستان سرد و تاریک و غم همیشگی ام که همراهم میماند...!!!من میمانمو و خدا،بااحساس خجالتی که ای مهربان چرا همیشه مرا از تو و دینت ترسانده اند...!!!
من به عنوان اخرین کمدی ها معرفی کردم و دراخر گفتم دینمامیت و ببینه بعدم سلیقست شاید خوششون اومد

گشت ارشاد ۲ بی نظیر بود واقعا خیلی خوب بود ولی ۳ برعکسش بود🤭

من فرزند کوروش‌ام، یک آریایی، زاده ی ایران🤍 به نام لر و کرد و آذری، بختیاری، مازنی، بلوچ و لک و ترکمن، آره همه ماها باهمیم. فارس و گیلک و عربو تالشو قشقاییو ارمنی، با همیم آره همه ماها با همیم. بیا که جون بدیم ما به این رویا، با عشق ما کور کنیم چشم دنیا، کنار هم دست به دست، به نام ایران ، ایران ایران ایران🕊️کوروش کبیر چه زیبا سخن گفت: اگر در دل کسی جایی نداری، فرش زیر پایش هم نباش.جایی که بودن و نبودنت هیچ فرقی نداره، نبودنت رو انتخاب کن. اینگونه به بودنت احترام گذاشتی. محبوب همه باش، معشوق یکی. مهرت را به همه هدیه کن، عشقت را به یکی...با هر رفتنی اشک نریز و با هر آمدنی لبخند نزن شاید آنکه رفته باز گردد و آنکه آمده برود. آنقدر محکم و مقتدر باش که با این محبت ها و بی مهری ها زمین گیر نشوی. لازم است گاهی در زندگی، بعضی آدمها را گم کنی تا خودتو پیدا کنی.بعضی از آدمارو باید دوست داشت، اما بعضی از آدمارو فقط باید داشت..شجریان تو یکی از آهنگاش میگه :) : به نام نامی ایران به نام نامی انسان به آیین وفاداران به راه و رسم بیداراندلی دارم پر از خورشید نگاهی روشن از باران نگاهی روشن از بارانجز دوست نمیخوانم جز مهر نمیدانم جز عشق نمیخواهممن زاده ی ایرانم جز مهر نمیدانم ...تویی دلبستگیهایم پناه خستگیهایم به هر جا میروم از تو دوباره در تو می آیمکران تا بیکران عشق است بیابان در بیابانت هوای زندگی دارد خیابان در خیابانتجهان تا هست خواهم بود اگر تو‌ جان من باشی برایم خانه باشی خاک باشی و وطن باشیدیار عاشقیهایم تمام سهم دنیایم تو را من زندگی کردم به تعداد نفسهایمکران تا بیکران عشق است بیابان در بیابانت هوای زندگی دارد خیابان در خیابانتتو آن آغوش بی اندازه هستی برای وسعت تنهایی منمن از چشم تو میبینم جهان را تویی آیینه ی بینایی منجهان تا هست خواهم بود اگر تو‌ جان من باشی برایم خانه باشی خاک باشی و وطن باشیمن از تو جان گرفته ام کنم فدای تو ز‌ جان گذر نمیتوان مگر برای تودل از تو بر نمیکنم تویی جهان من دچار تو‌ نمیکند دل از هوای تودل از هوای تو دل از هوای تو ...
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز