ب ادمی که الان دوهفته اس ی کمم بیشتر ب بهونه اینکه اینترنتا رو قطع کردن پیامای منو سین نمیزنه اگه هم سین میزنه میگه نت ضعیفه مثلا دیروز پیام دادم تا حالا سین نزده جمعه اون هفته شمارمو گرفت ک. زنگ بزنه اصلا نزد که هیچ ب روی خودشم نمیاره..سنشم کم نیست ۲۸سالشه راحت میتونه بگه ک بابا نمیخوام ..ب نظرتون راست میگه یا نه..الان شاتش هم میذارم
مـا تـنـهـا زاده می شـویـم🍃تـنـهـا زنـدگـی مـی کـنـیـم💔وتـنـهـا مـی مـیریـم🍂 عـشـقـ و پـیـونـدهـای دوسـتـانـه ای کـه مـی سـازیـم،تـنـهــا ««پـنـدارهـای پـوچـی سـت»»»کــه مـا تـنـهـا نـیـسـتـیـم🤌🖤(◍•ᴗ•◍)
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
همین اول کار سرد و بیتفاوته یه مدت بگذره مشکلاتم بیشتر میشه بدتر میشه منکه به این نوع مردا اصلا امید ...
خودمم میدونم.ولی قضیه اینه من چند تا کامنت شوخی تو ی پیج کراش یابی گذاشته بودم اونارو ک دید گفت کسی ک کسیو بخواد دیگع نمیاد از این کامنتا بذاره......از اونورم من خیلی دلجویی کردم افتاد تو ماجرای قطعی اینترنت نمیدونم از عمد جواب نمیده یا واقعا نت نداره پس میتونه راحت بگه نمیخوام چرا نمیگه!
مـا تـنـهـا زاده می شـویـم🍃تـنـهـا زنـدگـی مـی کـنـیـم💔وتـنـهـا مـی مـیریـم🍂 عـشـقـ و پـیـونـدهـای دوسـتـانـه ای کـه مـی سـازیـم،تـنـهــا ««پـنـدارهـای پـوچـی سـت»»»کــه مـا تـنـهـا نـیـسـتـیـم🤌🖤(◍•ᴗ•◍)