بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
عزیزم سعی کن خودت انجام بدی با اعتقاد انجام بده حتما حاجت می گیری ، اصلا به کسی که میاد نائب معرفی می کنه اعتماد نکن ، اینجا یه نفربا کاربری های مختلف همش تبلیغ نائب می کنه هی میاد میگه فلانی نفسش حقه
خدایا شکرت ❤️ مطمئن باش همون خدایی که یونس رو از دل ماهی نجات داد، خدای شما هم هست ، شما رو هم از غم و غصه نجات میده و دعایت را مستجاب میکنه❤
[QUOTE=255305742]عزیزم سعی کن خودت انجام بدی با اعتقاد انجام بده حتما حاجت می گیری ، اصلا به کسی که میاد نائب م ...[/QUOTدرسته .من خودم کسی و قضاوت نمیکنم اما متاسفانه کلاهبردار زیاد شده مخصوصا این کلاهبرداری که بازی با اعتقاد مردم هست
اگه دادی کسی برات بخونه خودتم باید مراقبه کنی حتما عزیزم
میدونم باید خودتم مراقبه داشته باشی من خودم زیاد اهل غیبت و نیستم بیشتر اطرافیان و اصلا بی حجاب نیستم اهل آرایش و اینطور چیزا هم نیستم اما از لحاظ وقت انجامش تو مضیقه ام چون خواهرم اینا میان خونمون نمیخوام کسی بفهمه از این جهت مشکل دارم
میدونم باید خودتم مراقبه داشته باشی من خودم زیاد اهل غیبت و نیستم بیشتر اطرافیان و اصلا بی حجاب نیست ...
از اینکه خودت اهل غیبت و اینا نیستی خیلی خوبه ، اگه وقت نداری ، پس بگرد یه آدم مورد اعتماد پیدا کن یا کانال اصلی حق شناس فکر کنم مطمئن هست ولی یکم گرونه
خدایا شکرت ❤️ مطمئن باش همون خدایی که یونس رو از دل ماهی نجات داد، خدای شما هم هست ، شما رو هم از غم و غصه نجات میده و دعایت را مستجاب میکنه❤