بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
خدای مهربونم خیلی خیلی دوست دارم ممنون برای تک تک معجزاتی که تو زندگیم میبینم. من یه زن سرحال و قوی هستم که تمام قد پای زندگیم ایستادم😍😍 تو من رو به جشن زندگی دعوت کردی و روا نیست که در این جشن لحظه ای ناشاد باشم
خدای مهربونم خیلی خیلی دوست دارم ممنون برای تک تک معجزاتی که تو زندگیم میبینم. من یه زن سرحال و قوی هستم که تمام قد پای زندگیم ایستادم😍😍 تو من رو به جشن زندگی دعوت کردی و روا نیست که در این جشن لحظه ای ناشاد باشم
خیییلی بیمارستان پارسا بودم هشت و نیم فقط هزینه زایمانم شد قبلش چون درد داشتم دائم چکاب میشدم با رفت وآمد و خورد و خوراک و اینکه بخش تازه ساختش هزینه جدا پرداخت کردم برای ی شب همگی ۱۲ دراومد برام
خیییلی بیمارستان پارسا بودم هشت و نیم فقط هزینه زایمانم شد قبلش چون درد داشتم دائم چکاب میشدم با رفت ...
خدا رو شکر
منم قراره سز بشم. دعا کن واسه منم خوب باشه
خدای مهربونم خیلی خیلی دوست دارم ممنون برای تک تک معجزاتی که تو زندگیم میبینم. من یه زن سرحال و قوی هستم که تمام قد پای زندگیم ایستادم😍😍 تو من رو به جشن زندگی دعوت کردی و روا نیست که در این جشن لحظه ای ناشاد باشم
کدوم بیمارستان؟انشالله ک خوب باشه همه چی عالی پیش بره
من شهرستانم عزیزم
البته یه سری تهران هم رفتم پیش دکتر . اون خانم دکتر میگفت بیمارستان گاندی سزارین انجام میده. ولی خب با این شرایط بعیده بتونم برم تهران
خدای مهربونم خیلی خیلی دوست دارم ممنون برای تک تک معجزاتی که تو زندگیم میبینم. من یه زن سرحال و قوی هستم که تمام قد پای زندگیم ایستادم😍😍 تو من رو به جشن زندگی دعوت کردی و روا نیست که در این جشن لحظه ای ناشاد باشم