2777
2789

خونه مامانم هستم

قورمه سبزی بار میذارم

مـــــــرد که تو باشی...زن بودن چه خوب است...از میان تمام مذکــــــــرهای دنیا فقط کافی ست پای تو در میان باشد...نمیدانی برای تو خانـــــــــووووووووووم بودن چه کیفی دارد.خدای مهربونم همیشه ازت پسری میخواستم عین شوهرم،شبیه مرد زندگیم...ممنونم به خاطر این هدیه شیرینت...مرسی که پسرک نازم شبیه باباشه...

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

فردا ی فکری میکنیم 

شما همان کتاب‌هایی هستید که می‌خوانید، فیلم‌هایی که می‌بینید، موسیقی‌ای که گوش می‌دهید، آدم‌هایی که وقت‌تان را با آن‌ها می‌گذرانید، گفت‌وگوهایی که مشغول‌شان می‌شوید.آن‌چه به مغزتان می‌خورانید را خردمندانه انتخاب کنید ...!🌱🤍

اگه عمری باشه خوراک لوبیا چیتی😊

💖مژده ای  دل که مسیحا نفسی می آید💖👪برات اون وقتی رو آرزو می‌کنم که از ته دلت لبخند میزنی و میگی: خدایا این بیشتر از اون چیزی بود که براش دعا کرده بودم، شکرت..❤️و باز هم معجزه الله دختر قشنگم خوش اومدی😍

خاله ام گفت واسه ام دیزی درست کن  یه ساعت دیگه میذارم رو گاز تا صبح با حرارت کم قشنگ جا بیفته

از خون جوانان وطن لاله دمیده ...🥀🖤 Πچه در دل من .......چه در سر تو .......من از تو رسیدم به باور تو Π (( تو بودی و من ))

دخترم یکم سرفه میکنه سوپ‌ میزارم

زن ها عجیب ترین موجودات هستن....اصلا همین ک سخت ترین کارها خونه داری و بچه داری رو انجام میدن و بابتش نه حقوق میگیرن و نه حتی تشکر میشنون و هر روز تکرارش میکنن خیلی عجیبه...اینک میتونن در عین حال هم بیرون کار کنن هم خونه، هم بچه داری کنن پر..یو..د  بشن درد بکشن گوش شنوای تمام اعضای خانواده باشن و باز محبت کنن.خیلی عجیبه  درحالی ک قلبشون هزار تیک شده باز بلند شن موهاشونو شونه کنن و با دهن باز ریمل بزنن و بخندن.در ظاهر موجودات نرم و نازکی هستن اما اگ بخان به چیزی برسن بزرگترین و سیاه ترین هیولا هارو قورت میدن.اینک تا سر حد مرگ تو رابطه ای که یه جاش میلنگه سکوت کنند.اگه بخان تابلو ترین دروغ هارو هم باور میکنن و اگه نخان خود خدا هم با سند و مدرک بیاد پایین باور نمیکنن .اینک هزار بار می‌بخشنت اینک با نصف چیزهایی که وانمود میکنن راضی ان اصلا راضی نیستن .وخدا با خلقت زن ها حجت رو تو آفرینش برای هممون تموم کرد
شاید کوکو،شایدشامی


منظورت کوکو  با سیب زمینی هست .من درست میکنم بوی خامی میده 

🕊️ویترین دل من⬅️ساراهستم،ی خانوم گوگولی وادایی👠مهربوون و رکم،اگ بی دلیل کسی،سر به سرم بزاره قوقولی🐓میشم🫥ازجنس ققنوسم،بارها ازخاکسترم متولدشده ام 🔥خدایاهرکجا اسمتو نوشتم امید جوا🍀ه زد💫شاکرخدام بخاطروجودهمسر و خواهرم 🫂معتقد ب مذهب انسانیت(یک ساعت عدالت بهتر از یکسال عبادت فیک)✅ ازمجردی نترس⚠️ از انتخاب غلط بترس ازدواج پیدا کردن ی همسفر خوبه ن فقط ی هم خونه 🏠کپی پروفایل 🚫صدای تشویق و توهین ،هردو برایم نویز هست 📢

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792