2789
عنوان

من و استادم

907 بازدید | 9 پست

سلام دوستان من الان تقریبا نزدیک ۴ ماهه دارم یک کلاس هنری میرم استاد هنرم آقا هستش و از من یک ۲۰ سالی بزرگتره تا اونجا که از ظواهرش مشخصه ، خیلی مرد خوب و فروتنی و مهربونه چند روز پیش بارون اومد بارون شدید کلاس ما ساعت ۷ شب تموم شد چند تا از همکلاسی های من غایب بودن و تازه میخواستم پیاده برم و عجله داشتم استاد هنرم با ماشینش اومد بوق زد ترمز زد گفتش چجوری میخوای برگردی خونه؟ منم گفتم پیاده میرم گفت خیس میشی زیر بارون من هی منکر میشدم میگفتم نه من خودم میرم و اینها اون می‌گفت نه خیس میشی خودم میرسونمت خلاصه قبول کردم و چون دستم هم وسیله بود سنگین بود استادم از ماشین پیاده شد وسایلم رو گذاشت صندلی عقب ، بعد در جلوی ماشین رو باز کرد گفت بفرمایید منم دیگه مجبوری جلو سوار شدم تو مسیر همش ازم سوال میپرسید مثلا همیشه انقدر کم حرفی و از اینجور چیزها خلاصه آخرش که پیاده شدم گفتم مرسی رسوندین گفت خواهش میکنم عزیزم ، من نمی‌دونم رفتارش چرا اینجوری فقط با من صمیمی؟ 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مهربونه احتمالا با همه:)

ولی تو حواست به خودت باشه و مراقب باش فک نکنی عاشقت شده کار دست خودت بدی 

دوستت دارم ، منو ببخش ، سپاسگزارم ، متاسفم 🤍میشه اگه امضامو دیدی یه صلوات واسه سلامتی امام زمان بفرستی ؟ ⁦❤️

مثل فیلما😁😁😁😁 شوگر ددی😂😂

رضا جان... می دانم که من لایق وصلت نیستم. می دانم که بار گناهانم سنگین است و سرم از خجالت افکنده. اما این بار نیز با این کوله بار سنگین از گناه و سر فکنده از شرم به درگاهت آمده ام. دست نیاز به سویت گشوده و دخیل بند ضریحت شده ام تا شاید قدری از آن ها کاسته شود. میدانم که آقایی میکنی و این بنده ی خطاکارت را دست خالی نمیرانی.
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792