2777
2789
عنوان

مرغ

| مشاهده متن کامل بحث + 217 بازدید | 25 پست
چرا اسراف کنه خراب نمیشه که اگه بو بد بگیره خراب هست 

به ریسکش نمی ارزه 

اکثر آدمهایی که مارا رنج میدهند،رنج کشیده هایی هستن که نتوانسته اند از زخم های خود عبور کنند

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

جدی؟دوستان گفتن موردی نداره؟کیلویی۱۲۵ گرفتم سینه 😥😥

خراب نمیشه عزیزم مطمئن باش

مـــــــرد که تو باشی...زن بودن چه خوب است...از میان تمام مذکــــــــرهای دنیا فقط کافی ست پای تو در میان باشد...نمیدانی برای تو خانـــــــــووووووووووم بودن چه کیفی دارد.خدای مهربونم همیشه ازت پسری میخواستم عین شوهرم،شبیه مرد زندگیم...ممنونم به خاطر این هدیه شیرینت...مرسی که پسرک نازم شبیه باباشه...

من همیشه روز قبل میزارم یخچال تا آهسته بخش وا بشه برای فرداش چیزی نمیشه من تا سه روز هم نگه داشتم و سالم مونده البته به دمای یخچال هم بستگی داره

❤️😍I'M BLESSED 😍❤️

ببین بپز بده مادرشوهرت بخوره خودت نخور هم شیرین میشی پیشش هم دور نریختی

اکثر آدمهایی که مارا رنج میدهند،رنج کشیده هایی هستن که نتوانسته اند از زخم های خود عبور کنند
ببین بپز بده مادرشوهرت بخوره خودت نخور هم شیرین میشی پیشش هم دور نریختی

خدا هدایتتون کنه

مـــــــرد که تو باشی...زن بودن چه خوب است...از میان تمام مذکــــــــرهای دنیا فقط کافی ست پای تو در میان باشد...نمیدانی برای تو خانـــــــــووووووووووم بودن چه کیفی دارد.خدای مهربونم همیشه ازت پسری میخواستم عین شوهرم،شبیه مرد زندگیم...ممنونم به خاطر این هدیه شیرینت...مرسی که پسرک نازم شبیه باباشه...
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792