2777
2789
عنوان

ماینوکسیدیل

| مشاهده متن کامل بحث + 4431 بازدید | 29 پست
باید مدام بزنی من هشت ماه مبزنم موهای ریزم دراومده کنارشم یه دوره بیوتین استفاده کردم الانم تخم کتان ...

میتونم بپرسم ریزش موهات ارثیه یا نه؟

من ۲ ماهه ماینوکسیدیل ۲ درصد استفاده میکنم، فکر میکنم ریزش موهام کم شده(در حد ۴۰ تا تار مو روزانه میریزه ولی نمیدونم قبلا چقدر میریخت)

و چن تا تار موی نازک جدید هم کف سرم دیدم ولی نمیدونم ماینوکسیدیل روم تاثیر داره یا نه

میتونم بپرسم ریزش موهات ارثیه یا نه؟ من ۲ ماهه ماینوکسیدیل ۲ درصد استفاده میکنم، فکر میکنم ریزش موه ...

ارثی که برای من از هورمونامه ولی ارثی حساب میشه عزیزم اگه به موهات میسازه قطع نکن

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من که ۶ ماه زدم پیشونیم مو درآورده فقط

سلام سمانه خوبی دکتر رفتم برای پوست و مو بهم فینا داده نمیدونم عوارصش چیه تو چه مدت خوردی عوارضی برات نداشت بهم گفت با مزوتراپی جواب میده نمیدونم چیکار کنم 

سلام سمانه خوبی دکتر رفتم برای پوست و مو بهم فینا داده نمیدونم عوارصش چیه تو چه مدت خوردی عوارضی برا ...

برا من که نه عوارضی داشت نه نتیجه

روزی به خودت می‌آیی و میبینی هر چقدر برای  بودنش جنگیدی او برای نبودن تلاش کرد هر چقدر برای جای خالی‌اش جنگیدی او برای نیامدن تلاش کرد ... از یک جایی به بعد  میفهمی که باید کنار آمد با خودت با نبودنش با جای خالی‌اش با نخواستنش! از یک جایی به بعد باید بفهمی که هر چیزی با تلاش نتیجه میدهد الّا عاشقی!

الان قطعش کردی فیتا چند میخوردی 

اره جاش اسپیرو ۱۰۰ میخورم اون پریودمو به هم زده ریزشمم بیشتر

روزی به خودت می‌آیی و میبینی هر چقدر برای  بودنش جنگیدی او برای نبودن تلاش کرد هر چقدر برای جای خالی‌اش جنگیدی او برای نیامدن تلاش کرد ... از یک جایی به بعد  میفهمی که باید کنار آمد با خودت با نبودنش با جای خالی‌اش با نخواستنش! از یک جایی به بعد باید بفهمی که هر چیزی با تلاش نتیجه میدهد الّا عاشقی!

اسپرو ریزشت رو بیشتر کرد یا فینا 

اسپیرو، فینا کلا اثر نداشت

روزی به خودت می‌آیی و میبینی هر چقدر برای  بودنش جنگیدی او برای نبودن تلاش کرد هر چقدر برای جای خالی‌اش جنگیدی او برای نیامدن تلاش کرد ... از یک جایی به بعد  میفهمی که باید کنار آمد با خودت با نبودنش با جای خالی‌اش با نخواستنش! از یک جایی به بعد باید بفهمی که هر چیزی با تلاش نتیجه میدهد الّا عاشقی!

اسپرو ریزشت رو بیشتر کرد یا فینا 

فینا برا مرداست رو بدن زنا هیچ اثری نداره من بیش از یه سال دوز ۵ خوردم

روزی به خودت می‌آیی و میبینی هر چقدر برای  بودنش جنگیدی او برای نبودن تلاش کرد هر چقدر برای جای خالی‌اش جنگیدی او برای نیامدن تلاش کرد ... از یک جایی به بعد  میفهمی که باید کنار آمد با خودت با نبودنش با جای خالی‌اش با نخواستنش! از یک جایی به بعد باید بفهمی که هر چیزی با تلاش نتیجه میدهد الّا عاشقی!

خب اگه بیشتر کرده نخور ببین من قرص ضد بلرداری خوردن ریزشن شروع شد شاید قرص ضدبارداری میخو ی

اره همراش دارم سیپرو میخورم

روزی به خودت می‌آیی و میبینی هر چقدر برای  بودنش جنگیدی او برای نبودن تلاش کرد هر چقدر برای جای خالی‌اش جنگیدی او برای نیامدن تلاش کرد ... از یک جایی به بعد  میفهمی که باید کنار آمد با خودت با نبودنش با جای خالی‌اش با نخواستنش! از یک جایی به بعد باید بفهمی که هر چیزی با تلاش نتیجه میدهد الّا عاشقی!

همون سپیترو بیشتر کرده ماینو هم میزنی 

آره میزنم نمیدونم اسپیرو پریودمو قطع کرد مجبور شدم برا این که پریود بشم سیپرو بخورم دارم کم کم قطعش میکنم دیگه میخوام همه قرصا رو بذارم کنار

روزی به خودت می‌آیی و میبینی هر چقدر برای  بودنش جنگیدی او برای نبودن تلاش کرد هر چقدر برای جای خالی‌اش جنگیدی او برای نیامدن تلاش کرد ... از یک جایی به بعد  میفهمی که باید کنار آمد با خودت با نبودنش با جای خالی‌اش با نخواستنش! از یک جایی به بعد باید بفهمی که هر چیزی با تلاش نتیجه میدهد الّا عاشقی!

آره میزنم نمیدونم اسپیرو پریودمو قطع کرد مجبور شدم برا این که پریود بشم سیپرو بخورم دارم کم کم قطعش ...

کتر خوبی میکنی من هم میخوام بزارم کنار کچل هم بشم دیگه شدم خسته شدم اونقدر درمان کردم و نتیجه نداد 

کتر خوبی میکنی من هم میخوام بزارم کنار کچل هم بشم دیگه شدم خسته شدم اونقدر درمان کردم و نتیجه نداد&n ...

اثری نداره

روزی به خودت می‌آیی و میبینی هر چقدر برای  بودنش جنگیدی او برای نبودن تلاش کرد هر چقدر برای جای خالی‌اش جنگیدی او برای نیامدن تلاش کرد ... از یک جایی به بعد  میفهمی که باید کنار آمد با خودت با نبودنش با جای خالی‌اش با نخواستنش! از یک جایی به بعد باید بفهمی که هر چیزی با تلاش نتیجه میدهد الّا عاشقی!

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز