اول اینکه سعی کنین خیلی باهاشون در ارتباط نباشید چون بالاخره خانواده همسرتون هستن و قطعا روی همسرتون تاثیر میزارن
دوم اینکه اکثر اوقات یکی از بچه های خانواده راهبرد و یه جورایی سوگولی خانواده میشن ( اغلب اوقات)
لوس بودن یا از این قبیل رفتار ها و جو گیری خانواده همسرتون میدونم شما رو قطعا ازار میده ولی سعی کنید خیلی موشکافی نکنید
بهشون گوشزد نکنین چیزی رو
بزارید توی فانتزی هاشون غوطه ور باشن چون قطعا سن پدرشوهر مادر شوهر شما سن رویا بافی نیست!
اینکه حالا به هر دلیلی فکر میکنن یه شبه میشه مهاجرت کرد و به اسونیه رو خوشحالم که شما میدونید این طور نیست
فقط و فقط روابطتتون رو تنظیم کنید که تاثیر پذیری همسرتون کمتر بشه