2777
2789
عنوان

چرا دلبره؟

640 بازدید | 16 پست

دقت کردین یه آدمایی هستن که اصلا شناختی روشون نداریم ولی یه حرکت یا رفتار که می‌بینیم خیلی ازشون خوشمون میاد و جذابیتش برامون خیلی بالا می ره

حتی ممکنه به مرور به اون شخص حس پیدا کنیم

مثلا من خودم، اولین چیزی که نظرم رو جلب کرد توی وجودش؛ راه رفتنش بود.. اونقدر متین و با وقار و البته سر به زیر قدم بر می‌داشت که اصلا نمی شد نگاه برداری🙂

الان شبیهش شدم.. طوری که خیلیا از پشت اشتبامون می‌گیرن

شما چی؟ چی شد که حس کردین می‌تونه آدم زندگیتون باشه؟ ویژگی هاش؟ بگید برام

اینکه گفتی از پشت اشتباه میگیرنتون چطوری منظورته ؟ طرفت اقاست ؟

سلام بماند به یادگار ،اینها اخرین حرف های من هست ،الان که اینو میخونی من برای همیشه سایت و ترک کردم ، به نی نی یار گفتم تعلیقم کنه حالا نمیدونم تعلیق بشم مثل قدیم میزنه روش که **دسترسی به اطلاعات این کاربر امکان پذیر نمی باشد **یا نه ؟ به هر حال من رفتم ، دوستان خوب من  خداحافظ ببخشید که بی خبر رفتم محبت هاتون یادم میمونه خوبی و بدی دیدید حلال کنید ، در خصوص اونهایی هم که با رفتم خوشحال میشن باید بگم خداروشکر که هنوز باعث خوشحالی میشیم 😂 راحت باشید حلالتون .نمیدونم دیگه باید چیا بگم ، جز اینکه  ایشالا  حال دل همه خوش باشه 💔 خداحافظ تا همیشه 9.8.2024 اخرین بازدید 👋👋

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ببشید  چطور میتونن ی پسرو با دختر اشتباه بگیرن ؟😕

😅

خانمه عزیزم

اتفاقا چون از لحاظ اندام شبیه همیم و فرمش باهامون تقریبا یکیه چند بار شده که من و اشتباه به فامیلش صدا کردن

تاپیک های قبلیم گفتم خانمه.. یکی از معاونین

من اینی که گفتی رو تو عمرم درباره دختر عمم حس کردم 

تو عالم‌نو جوونی الان ازش بی خبرم 


سلام بماند به یادگار ،اینها اخرین حرف های من هست ،الان که اینو میخونی من برای همیشه سایت و ترک کردم ، به نی نی یار گفتم تعلیقم کنه حالا نمیدونم تعلیق بشم مثل قدیم میزنه روش که **دسترسی به اطلاعات این کاربر امکان پذیر نمی باشد **یا نه ؟ به هر حال من رفتم ، دوستان خوب من  خداحافظ ببخشید که بی خبر رفتم محبت هاتون یادم میمونه خوبی و بدی دیدید حلال کنید ، در خصوص اونهایی هم که با رفتم خوشحال میشن باید بگم خداروشکر که هنوز باعث خوشحالی میشیم 😂 راحت باشید حلالتون .نمیدونم دیگه باید چیا بگم ، جز اینکه  ایشالا  حال دل همه خوش باشه 💔 خداحافظ تا همیشه 9.8.2024 اخرین بازدید 👋👋
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز