2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

شاتر منظوره ؟اون ک رو تنظیمات خود دوربین هست برنامه نمیخواد...

جدی؟‌اخه من یه دوربین مدل پایین داشتم‌نرم‌افزار میخواشت

نمی بینی به ایران باز هم طاغوت برگردد / تجاوزکار می بایست با تابوت برگردد 🇮🇷

جدی؟‌اخه من یه دوربین مدل پایین داشتم‌نرم‌افزار میخواشت

اره دیگ ایزو شاتر و... رو تنظیمات دوربینه اول تنظیم باید کنی بعد عکس بگیری 

من عکاس نیستم دل بخواهی با دوربین داداشم عکسای میکنم 

میشه دعا کنین خدا زودتر بهم ی نینی ناز تپل بده🙏❤️😍
من خودم این کار رو انجام ندادم ولی الان سرچ زدم یه تعداد نرم افزار معرفی گرده بود یکیش بود exiftool ...


ممنون، شما میدونید کجای دوربین باید برم که تعدادشاتو نشون بده؟ کنون ۲۰۰۰d

نمی بینی به ایران باز هم طاغوت برگردد / تجاوزکار می بایست با تابوت برگردد 🇮🇷

ممنون، شما میدونید کجای دوربین باید برم که تعدادشاتو نشون بده؟ کنون ۲۰۰۰d

میگم من انجام ندادم. ولی توی این لینکه نوشته که باید آخرین عکس دوربین رو بدی به اون نرم افزار که گفته. یا اینکه یه سایت‌هایی برای این کار هست آخرین عکستو آپلود کنی بهت میگه

سرچ کن exif viewer مثلا


ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز