2777
2789
عنوان

بارداری

85 بازدید | 8 پست

من ۳۷ هفته ام دوروز دیگ میرم تو ۳۸ 

از غروب زیرشکمم یهو خیلی میگیره و تیر میکشه درحدی باید همونجایی ک هستم خم شم و نمیتونم تکون بخورم ماه درد داشتم‌ولی امروز انقباضم شدید تره و بدنمم یجوری انگار بیحاله  

ممکنه یهو درد زایمان شروع بشه؟

خدایا هزاران بار شکرت😍❤پسرم تاج سرم 🫀❤️‍🔥

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منم همينجوريم ترشحاتم خيلي زياد شده و در طول روز چند بار درد پريودي دارم ميترسم😭

منم مثل توام تازه انقدر ترشح داشتم فکر کردم کیسه ابم سوراخ شده درد پریودی هم دارم حالا نمیدونم انشالله ک خیره

خدایا هزاران بار شکرت😍❤پسرم تاج سرم 🫀❤️‍🔥
منم مثل توام تازه انقدر ترشح داشتم فکر کردم کیسه ابم سوراخ شده درد پریودی هم دارم حالا نمیدونم انشال ...

من از دكترم پرسيدم گفت تا زماني كه داخل ترشح خون يا رنگ صورتي نباشه موردي نداره

طبيعي هستي؟

من از دكترم پرسيدم گفت تا زماني كه داخل ترشح خون يا رنگ صورتي نباشه موردي نداره طبيعي هستي؟

من ماماهمراه گرفتم واسه خودم و خیلی راهنماییم میکنه منتظرم اگه دردم شدید شد بهش زنگ بزنم 

خدایا هزاران بار شکرت😍❤پسرم تاج سرم 🫀❤️‍🔥
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز