2777
2789
عنوان

درد پشت از چیه

870 بازدید | 12 پست

تخت پشتم یک جوری درد می کن شدید نیست اما می خوام بدونم تجربه داشتید شما از چی بوده

یا زینب پیش خدا برام واسطه شو که منم مادر بشم یا امام رضا همش میام پیشت پس چرا یک نگاه بهم نکردی یا امام رضا برام واسطه شو پیش خدا بهم یک فرزند سالم صالح  بده 🙏🙏🙏🙏🙏🙏

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

تخت پست کجاس؟

پشت جای بند سوتین قرار می گیره

یا زینب پیش خدا برام واسطه شو که منم مادر بشم یا امام رضا همش میام پیشت پس چرا یک نگاه بهم نکردی یا امام رضا برام واسطه شو پیش خدا بهم یک فرزند سالم صالح  بده 🙏🙏🙏🙏🙏🙏
من اینطوری بودم سنگ صفرا داشتم دقیقا جای درد تو بود . رنگت پریدع نیست یا حالت تهوع نداری ؟ بعد غذا ا ...

اینا گفتی میشم 

یا زینب پیش خدا برام واسطه شو که منم مادر بشم یا امام رضا همش میام پیشت پس چرا یک نگاه بهم نکردی یا امام رضا برام واسطه شو پیش خدا بهم یک فرزند سالم صالح  بده 🙏🙏🙏🙏🙏🙏
حتما برو یه سنوگرافی بده . اگ سنگ داشته باشی بدبخت میشی عمل نکنی . چنان درد هایی سراغت میاد ک ادم مر ...

من الان دارم اقدام می کنم ممکن نیست از اون باشه 

یا زینب پیش خدا برام واسطه شو که منم مادر بشم یا امام رضا همش میام پیشت پس چرا یک نگاه بهم نکردی یا امام رضا برام واسطه شو پیش خدا بهم یک فرزند سالم صالح  بده 🙏🙏🙏🙏🙏🙏
من الان دارم اقدام می کنم ممکن نیست از اون باشه 

ن عزیزم فک نکنم . چون اینا علائم سنگ صفراس . خدای نکرده اگ تو بارداری مث من متوجه بشی ک سنگ داری نابود میشی . من ۲۰کیلو کم کردم کلی درد کشیدم .حتما برو دکتر داخلی علاعمت بگو و بگو برات سنو بنویسه . من هیچ دکتری برام تشخیص نداد تا خودم از گوگل سرچ کردم و رفتم سونو دادم

ن عزیزم فک نکنم . چون اینا علائم سنگ صفراس . خدای نکرده اگ تو بارداری مث من متوجه بشی ک سنگ داری ناب ...

تو بارداری فهمیدی چه جوری قرص می خوردی

یا زینب پیش خدا برام واسطه شو که منم مادر بشم یا امام رضا همش میام پیشت پس چرا یک نگاه بهم نکردی یا امام رضا برام واسطه شو پیش خدا بهم یک فرزند سالم صالح  بده 🙏🙏🙏🙏🙏🙏
تو بارداری فهمیدی چه جوری قرص می خوردی

اره . 

والا چن مدل قرص برا اسید معده و اینا دادن ولی دریغ از کمی تاثیر . من یکماه بیمارستان بستری بودم ماه هفتم و هیچ کاری نمیتونستن برام انجام بدن چون باردار بودم . چنان درد هایی کشیدم هر روز ک فقط ارزو مرگ میکردم . صفرا بعد از اپاندیس دومین عملی هست ک باید بلافاصله انجام بشه. برا همین میگم دکتر برو نظرش رو بپرس ی سونو بده ک ب حال من دچار نشی خدای نکرده

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز