2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

سلام عزيزم ،استرس نداشته باش ،مشكل ديگه نداره ؟ 

اگه ى كم پايين باشه مشكلى نداره اگه زياد باشه جراحيش آسونه 

يعنى سونو باردارى اين تشخيص رو داده ؟يا پسرت ٨ ماهه است ؟  

نه نداره خداروشکر .تو سونو تشخیص دادن

ببين من پزشكم 

اينجا تو ايران جنسيت رو اشتباه ميكنن 

يعنى كل آلت رو نميبينن 

حالا فكر كن چند در صد احتمال داره جاى سوراخ به اين كوچولويى رو دكتر درست گفته باشه ،نميگم صد در صد اشتباه كرده  ولى امكان اشتباهش خيلى زياد اصلا اصلا نگران اين موضوع نشو 

ببين من پزشكم  اينجا تو ايران جنسيت رو اشتباه ميكنن  يعنى كل آلت رو نميبينن  حالا ...

تو پسر بودنش گفتن شکی نیست .ولی تشخیص هیپوسپادیاس بود که گفتن بعد تولد باید معاینه بشه .منم میگم چرا تو سونو انومالی چیزی نشون نداد .اصلا حالم خوب نیست افسرده شدم فقط گریه میکنم دلم میسوزه کاش خودم درد و مرض بگیرم راضیم به خدا

تو پسر بودنش گفتن شکی نیست .ولی تشخیص هیپوسپادیاس بود که گفتن بعد تولد باید معاینه بشه .منم میگم چرا ...

عزيزم شما پسرت بدنيا اومد اون مشكل هيپوسپادياس رو داشت؟ يعني تشخيص سونو درست بود؟ چون منم الان توي سونوي ٣٢ هفته بهم همينو گفتن و خيلي نگرانم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز