2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام عزيزم ،استرس نداشته باش ،مشكل ديگه نداره ؟ 

اگه ى كم پايين باشه مشكلى نداره اگه زياد باشه جراحيش آسونه 

يعنى سونو باردارى اين تشخيص رو داده ؟يا پسرت ٨ ماهه است ؟  

نه نداره خداروشکر .تو سونو تشخیص دادن

ببين من پزشكم 

اينجا تو ايران جنسيت رو اشتباه ميكنن 

يعنى كل آلت رو نميبينن 

حالا فكر كن چند در صد احتمال داره جاى سوراخ به اين كوچولويى رو دكتر درست گفته باشه ،نميگم صد در صد اشتباه كرده  ولى امكان اشتباهش خيلى زياد اصلا اصلا نگران اين موضوع نشو 

ببين من پزشكم  اينجا تو ايران جنسيت رو اشتباه ميكنن  يعنى كل آلت رو نميبينن  حالا ...

تو پسر بودنش گفتن شکی نیست .ولی تشخیص هیپوسپادیاس بود که گفتن بعد تولد باید معاینه بشه .منم میگم چرا تو سونو انومالی چیزی نشون نداد .اصلا حالم خوب نیست افسرده شدم فقط گریه میکنم دلم میسوزه کاش خودم درد و مرض بگیرم راضیم به خدا

تو پسر بودنش گفتن شکی نیست .ولی تشخیص هیپوسپادیاس بود که گفتن بعد تولد باید معاینه بشه .منم میگم چرا ...

عزيزم شما پسرت بدنيا اومد اون مشكل هيپوسپادياس رو داشت؟ يعني تشخيص سونو درست بود؟ چون منم الان توي سونوي ٣٢ هفته بهم همينو گفتن و خيلي نگرانم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  2 ساعت پیش