2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


سلام عزيزم ،استرس نداشته باش ،مشكل ديگه نداره ؟ 

اگه ى كم پايين باشه مشكلى نداره اگه زياد باشه جراحيش آسونه 

يعنى سونو باردارى اين تشخيص رو داده ؟يا پسرت ٨ ماهه است ؟  

نه نداره خداروشکر .تو سونو تشخیص دادن

ببين من پزشكم 

اينجا تو ايران جنسيت رو اشتباه ميكنن 

يعنى كل آلت رو نميبينن 

حالا فكر كن چند در صد احتمال داره جاى سوراخ به اين كوچولويى رو دكتر درست گفته باشه ،نميگم صد در صد اشتباه كرده  ولى امكان اشتباهش خيلى زياد اصلا اصلا نگران اين موضوع نشو 

ببين من پزشكم  اينجا تو ايران جنسيت رو اشتباه ميكنن  يعنى كل آلت رو نميبينن  حالا ...

تو پسر بودنش گفتن شکی نیست .ولی تشخیص هیپوسپادیاس بود که گفتن بعد تولد باید معاینه بشه .منم میگم چرا تو سونو انومالی چیزی نشون نداد .اصلا حالم خوب نیست افسرده شدم فقط گریه میکنم دلم میسوزه کاش خودم درد و مرض بگیرم راضیم به خدا

تو پسر بودنش گفتن شکی نیست .ولی تشخیص هیپوسپادیاس بود که گفتن بعد تولد باید معاینه بشه .منم میگم چرا ...

عزيزم شما پسرت بدنيا اومد اون مشكل هيپوسپادياس رو داشت؟ يعني تشخيص سونو درست بود؟ چون منم الان توي سونوي ٣٢ هفته بهم همينو گفتن و خيلي نگرانم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

تیتر بتا

zahrash6977 | 12 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز