2777
2789
عنوان

سقط جنین

150 بازدید | 9 پست

سلام وقتتون بخیر خانما من ۳روز پیش رفتم سونو بخاطر لک بینی در ۸هفتگی گفتن جنین توی ۷هفتگی قلبش وایستاده ومیخواد سقط بشه منم اومدم دیروز باراه رفتن ودارو یه کیسه که داخلش جنین بود ویه تیکه کوچیک بهش خون وصل بود افتاد بهمراه یه تیکه گوشت تیره اندازه دوبندانگشت 

حالا یه کم درد دارم وخونریزیمم کمه میخوام ببینم طبیعیه یاچیز دیگم باید دفع بشه واینکه تا چند روز درد داره 

باید سونو بقایا بدی تا دوهفته هم معمولا خونریزی داری 

دلت را بتکان ٫اشتباهاتت وقتی افتاد روی زمین بگذار همانجا بماند فقط از لابه لای اشتباه هایت یک تجربه را بکش بیرون قاب کن و بزن به دیوار دلت ٫اشتباه کردن ،اشتباه نیست ٫در اشتباه ماندن اشتباه است 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


خونریزی زیاد یا نه در حد کم؟؟؟اخه خونریزی من کمه خیلی زیاد نیست

نمیدونم عزیزم من هفته بالا سقط کردم زیاد بود 

دلت را بتکان ٫اشتباهاتت وقتی افتاد روی زمین بگذار همانجا بماند فقط از لابه لای اشتباه هایت یک تجربه را بکش بیرون قاب کن و بزن به دیوار دلت ٫اشتباه کردن ،اشتباه نیست ٫در اشتباه ماندن اشتباه است 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز