2777
2789
عنوان

ارشد

48 بازدید | 0 پست

کسی توی اطرافیانتون هست که ارشد  روانشناسی بالینی توی وزرات بهداشت خونده باشه؟؟ بعدش سر کار رفته؟! اصلا ارزش خواندن داره؟! یا وقت تلف کردنه؟؟ چون اونایی که ارشد وزارت علوم خوندن میگن بی فایده و وقت تلف کردن هست 

یکم راهنماییم کنین اگه اطلاع دارید ممنون

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز