2789

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

 اول با روغن نارگیل چرب کن بعد اتو بکش هم واسه موهات خوبه هم براق و شلاقی میشه البته خیلی کم ...

اهان..روغن نارگیل بچه میشه؟ اصلشو ندارم

خدا دستمو بگیر💙همیشه باهام باش💚

من ارایشگرم

۱‌. موهات  باید تمیز باشه

۲. دوفاز بزن و یه سشوار خوب انجام بده طوری که رطوبت نداشته باشه

۳. بذار بعد سشوار موها رها باشن خنک بشن

۴. با کمک شونه دم باریک و اتوی با کیفیت موهاتو صاف کن 

۵. دسته های باریک بردار و خین اتو کشی به موهات دست نزن فقط با شونه دم باریک موها رو نگه دار

۶. سشوار و اتو و برس شسوار باید حرفه ای باشه

۷. بعد اتو هم هی به موها دست نزن   چون دست گاهی رطوبت داره و باعث وز شدن مو میشه

۸. جایی که هستی اگه رطوبتش بالاس مث شمال ، همه اینکارا رو انجام بدی نهایتا کمتر از نصف رو موهات لخت میمونه 😄

توام قاتلی میدونی چرا؟                      چون روی قتل انسانهایی که برای حق طبیعیشون فریاد زدن ، سرپوش گذاشتی .     قطعا به اون دنیا اعتقاد داری دیگه....   
روغن نارگیل چرب می‌کنه  موهایی که حالت داره اگر چرب بشه دیگه صاف نمیشه

من موهام هم زخیمه هم حالت دار 

بعداز حمام روغن نارگیل میزنم یه دور اتو میکشم لخت و شلاقی میشه

بازم نمیدونم رو بقیه مدل موها جواب بده یا نه واسه من که خیلی جوابه

ز ز آ🕊✌
من موهام هم زخیمه هم حالت دار  بعداز حمام روغن نارگیل میزنم یه دور اتو میکشم لخت و شلاقی میشه ...

من اگر یکم موهام چرب باشه حتی با سشوار هم حالت نمیگیره 

البته تار موهای من خیلی نازکه شاید بخاطر اون باشه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز