ی نفرو خیلییی دوس دارم.اما ی شهر دیگه اس فقطم ی اکانت اینستا ازش دارم💔💔🖤
ی چند روزی خیلی کم باهم حرف زدیم چند ماه پیش
ولی ب خاطر چنتا کامنت من زیر ی پست کراش یابی نظرش نسبت ب من عوض شده گفت تهش ناراحتی و دلشکستگی و دلخوریه و جوابمو دیگه نداد
🖤💔 من رفتم دلجویی کردم ازش.خیلی کم جواب میدادم میگفت وقتی رو یکی حس داری نباید بری تو این پیجا و این حرفا... جمعه شمارمم گرفت ولی زنگ نزده گفت زنگ میزنم صحبت کنیم ولی نزد.تا حالا .ب نظرتون میزنه دیگه!؟؟
چیکار کنم حالا اینترنتا هم که قطع اینستا هم قراره همیشه فیل باشه من واقعا روش حس دارمممم