ی نفرو خیلییی دوس دارم.اما ی شهر دیگه اس فقطم ی اکانت اینستا ازش دارم💔💔🖤
ی چند روزی خیلی کم باهم حرف زدیم چند ماه پیش
ولی ب خاطر چنتا کامنت من زیر ی پست کراش یابی نظرش نسبت ب من عوض شده گفت تهش ناراحتی و دلشکستگی و دلخوریه
🖤💔 من رفتم دلجویی کردم ازش. جمعه شمارمم گرفت ولی زنگ نزده تا حالا ب نظرتون میزنه!؟؟
چیکار کنم حالا اینترنتا هم که قطع اینستا هم قراره همیشه فیل باشه