2777
2789
عنوان

برای افسردگی...

366 بازدید | 17 پست

چند ماه پیش رفتم روانپزشک بهم قرص داد گفت باید ی مدت بخوری، ولی من دوماه خوردم، سرخود ول کردم و دیگه نرفتم پیشش

الانم داره باز زیاد میشه حس میکنم، باز برم؟ 

مطمئنم باز قرص میده، خوشم نمیاد از قرص، میترسم عادت کنم، هیچی هم ب ذهنم نمیرسه ک چیکار کنم :(((


🦋خداجونم دلم میخواد رها بشم تو بغلت،منو دریاب🦋  https://harfeto.timefriend.net/16470262878585 لینک ناشناسههه، هرچی خواستی بهم بگو😃😃

روانپزشک دارو میده خب

روانشناس حرف میزنه

شاید جفتشو باید بری

چند سالته ؟

بیا بنویسیم مثل درس، مثل مشق، تو کتاب تاریخ فردا... بیا بنویسیم ما هنوز زنده ایم، زیر بار غم ها و دردا .... بیا بنویسیم روزگار قاتل امیده، ولی ما میدونیم شب تار، آخرش سپیده.... جنگ و قهر و تحریم و ستم، این جهان پلشته، کی میدونه غیر خودمون، چی به ما گذشته..... هیشکی توی تاریخ، قد ما خون دل نخورده، واسه یه ذره زندگی اینهمه نمرده .... ته همه این غما، باز ما سربلندیم، یه روزی میاد که با هم دوباره بخندیم .... بماند به یادگار، زمستان ۱۴۰۴

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

باید دارو را ادامه میدادی من 5ساله دارم ضد افسردگی میخورم  راستی دم کرده زعفران هم برای افسردگ ...

خب عادت نکردی؟ بدون دارو چجوری هسی؟ 

🦋خداجونم دلم میخواد رها بشم تو بغلت،منو دریاب🦋  https://harfeto.timefriend.net/16470262878585 لینک ناشناسههه، هرچی خواستی بهم بگو😃😃
روانپزشک دارو میده خب روانشناس حرف میزنه شاید جفتشو باید بری چند سالته ؟

 

آره، بهم دارو داد بعد فرستادم روانکاو

19 

🦋خداجونم دلم میخواد رها بشم تو بغلت،منو دریاب🦋  https://harfeto.timefriend.net/16470262878585 لینک ناشناسههه، هرچی خواستی بهم بگو😃😃
 آره، بهم دارو داد بعد فرستادم روانکاو 19

پس برو همینو ادامه بده

بیا بنویسیم مثل درس، مثل مشق، تو کتاب تاریخ فردا... بیا بنویسیم ما هنوز زنده ایم، زیر بار غم ها و دردا .... بیا بنویسیم روزگار قاتل امیده، ولی ما میدونیم شب تار، آخرش سپیده.... جنگ و قهر و تحریم و ستم، این جهان پلشته، کی میدونه غیر خودمون، چی به ما گذشته..... هیشکی توی تاریخ، قد ما خون دل نخورده، واسه یه ذره زندگی اینهمه نمرده .... ته همه این غما، باز ما سربلندیم، یه روزی میاد که با هم دوباره بخندیم .... بماند به یادگار، زمستان ۱۴۰۴

پس برو همینو ادامه بده

ترسم اینه عادت کنم

🦋خداجونم دلم میخواد رها بشم تو بغلت،منو دریاب🦋  https://harfeto.timefriend.net/16470262878585 لینک ناشناسههه، هرچی خواستی بهم بگو😃😃
ترسم اینه عادت کنم

اول خوب بشو

بعد خودش برات کم میکنه دارو رو 

تا قطع بشه کامل

بیا بنویسیم مثل درس، مثل مشق، تو کتاب تاریخ فردا... بیا بنویسیم ما هنوز زنده ایم، زیر بار غم ها و دردا .... بیا بنویسیم روزگار قاتل امیده، ولی ما میدونیم شب تار، آخرش سپیده.... جنگ و قهر و تحریم و ستم، این جهان پلشته، کی میدونه غیر خودمون، چی به ما گذشته..... هیشکی توی تاریخ، قد ما خون دل نخورده، واسه یه ذره زندگی اینهمه نمرده .... ته همه این غما، باز ما سربلندیم، یه روزی میاد که با هم دوباره بخندیم .... بماند به یادگار، زمستان ۱۴۰۴

اول خوب بشو بعد خودش برات کم میکنه دارو رو  تا قطع بشه کامل

اوهوم 

مرسی

🦋خداجونم دلم میخواد رها بشم تو بغلت،منو دریاب🦋  https://harfeto.timefriend.net/16470262878585 لینک ناشناسههه، هرچی خواستی بهم بگو😃😃
خب عادت نکردی؟ بدون دارو چجوری هسی؟ 

عادت کردم ولی سخت نیست شبی یه قرص دیگه سختی نداره ترک کردنش هم آسونه یواش یواش ادم میتونه قطعش کنه تاحالا بدون دارو نبودم نمیدونم چطوره ولی برای قطع کردن حتمن حتمن باید آروم آروم قطع بشه

دیگران با ما آنگونه رفتار میکنند که ما به آنها اجازه داده ایم
عادت کردم ولی سخت نیست شبی یه قرص دیگه سختی نداره ترک کردنش هم آسونه یواش یواش ادم میتونه قطعش کنه ت ...

درسته 

مرسی عزیزم 

🦋خداجونم دلم میخواد رها بشم تو بغلت،منو دریاب🦋  https://harfeto.timefriend.net/16470262878585 لینک ناشناسههه، هرچی خواستی بهم بگو😃😃

سلام عزیزم‌.

افسردگی شما شدید بود؟

واسه شما چقدر طول کشید ک خوب بشید؟

تا چه مدت باید دارو مصرف کرد؟

راستش من افسردگی‌ شدید دارم نمیدونم دکتر برم یا نه یه عده میگن نرو فایده ندارع داروهاشون ....

سلام عزیزم‌. افسردگی شما شدید بود؟ واسه شما چقدر طول کشید ک خوب بشید؟ تا چه مدت باید دارو مصرف کر ...

ب من گفت ی سال باید دارو مصرف کنی ولی من دوماه خوردم فقط 

اگر حالت خوب نیست برو حتما دارو لازم داشته باشی برات تجویز میکنه و میفرستت پیش روانشناس 

حتما زیر نظر باش و سرخود نخور و سرخود قطع نکن 

حالتو بهتر میکنه تا کامل خوب شی

🦋خداجونم دلم میخواد رها بشم تو بغلت،منو دریاب🦋  https://harfeto.timefriend.net/16470262878585 لینک ناشناسههه، هرچی خواستی بهم بگو😃😃
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز