2777
2789

من تازه دو روزه اومدم ساعت خوابم بهم ریخته اصلا اونجور ک فک میکردم نیست خیلی سختمه زندگی اینجا مخصوصا اینکه من با جاهای کثیف نمیتونم کنار بیام 

یا یکی هی پیشم صحبت کنه مدام داد و بیداد کنن 😑😑

هر چی میبَندم نشتی میدم ، من ع سختی اینم با بدبختی اینم...!

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من تازه دو روزه اومدم ساعت خوابم بهم ریخته اصلا اونجور ک فک میکردم نیست خیلی سختمه زندگی اینجا مخصوص ...

شما هم سال اولتون هست از خونواده دوری ؟‌من حداقل هفته‌ای برمیگردم الان بغضم گرفت اونجا چی

شما هم سال اولتون هست از خونواده دوری ؟‌من حداقل هفته‌ای برمیگردم الان بغضم گرفت اونجا چی

اره من ترم اولم و بار اولمه با شهرمون دو ساعت و خورده ای فاصله دارم ولی دیگ نمیرم چون میخوام عادت کنم اگ هی بخوای بری و بیای خیلی اذیت میشی...!

هر چی میبَندم نشتی میدم ، من ع سختی اینم با بدبختی اینم...!
من خوابگاه بودم‌ اینقدر جنگولک بازی در بیارین که فراموشت شه 

مامانم چی دلم اناقمو میخواد   واای گریم گرفت حس کردم الان اونجام خدارو شکر هنوز خونم

اینجا همه دوستام با مادر پدراشون گریه میکردن هنوزم گریه میکنن ولی من گریه نکردم اصلا...! 

اگه میتونید شهر قبولی رو میگید؟

واای خدایا من دو روز غیبت میکنم بخاطر همین

از دوشنبه میرم 


مامانم چی دلم اناقمو میخواد    واای گریم گرفت حس کردم الان اونجام خدارو شکر هنوز خونم

وا زودی عادت میکنی 

بعد ترم اخر دلت نمیخواد برگردی 

من سال اخر خونه مجردی داشتیم اصلااااا دلم نمیخواست بیام

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792