2777
2789
عنوان

جیش 😐

| مشاهده متن کامل بحث + 1223 بازدید | 42 پست
و یه چیز دیگه از الان نواحی خصوصی یادش بده  بگو نباید کسی ناحیه خصوصیت ببینه نباید لخت باشی تو ...

شکم و پهلو خواهر تازه ی مشکل دیگ هم هست شبا تا لخت لخت نشه نمیخوابه لخت مادر زاد زمستون و تابستون تازه پتو رو هم شوت می‌کنه میگ کولرم سرد کن تا سرد نشه نمیخوابه

شکم و پهلو خواهر تازه ی مشکل دیگ هم هست شبا تا لخت لخت نشه نمیخوابه لخت مادر زاد زمستون و تابستون تا ...

از بچگی نباید میزاشتی خیلی بده 

هر چی بزرگ تر بشه سخت تر میشه

براش پیراهن خواب بخر 

یا سر همی نرم و نازک 

شاید بچه مشکل تماسی داره اینجور بچه ها از تماس بدن خوششون نمیاد  دختر تو از لباسه حتمااااا ببر مشاوره 

دختر من نوع  لمسیه یعنی بغل و بوس دوست نداره 

یه جور کمبوده که با کار درمانی حل میشه حتمااا پیگیری کن 


     همه زندگیم دخترم ❤❤❤وقتی بارون بباره  دیگه نمیخواهم با چتر زیر بارون راه برم غم عالم میاد توی قلبمممم دیگه بعد بارون زیبا نیست کی میتونه زیبایی بارون ببینه؟؟؟ همه رنگ هاااا شسته شده ......

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

وقتی بچه بود بردمش گفت بچه سختیه و اون موقع چون کوچیک بود پیگیری نکردم ولی خودم خیلی سعی کردم از طریق بازی و کشتی گرفتن و بازی های که لمسین کمی بهترش کنم هنوز بوسیدن بدش میاد و بعصی وقتها خودش میاد بغل کنم ولی زیاد لمس دوست نداره 


     همه زندگیم دخترم ❤❤❤وقتی بارون بباره  دیگه نمیخواهم با چتر زیر بارون راه برم غم عالم میاد توی قلبمممم دیگه بعد بارون زیبا نیست کی میتونه زیبایی بارون ببینه؟؟؟ همه رنگ هاااا شسته شده ......
سلام عزیزم مرسی از کجا باید بگیرم

هم اینترنتی میتونی بگیری و هم از اونایی که لوازم بهداشتی میفروشن یا داروخانه ها هم دارن هر طور بخوای میتونی بگیری اونا اینترنتی گرفتن خیلی خوب بود و کفایت کرد

۴سالشه بدردش میخوره؟ آخه شلوار و شورتم نمیپوشه



اره بابا خب زیاد بهش رونده دیگه یکم بترسونیش میپوشه شاید زیاد مهربونی باهاش واسه همین پرو شده یکم باهاش جدی باش  فامیلای ما یکم جدی شدن سریع پوشید الان ۱ ماهه که میپوشه اذیتم نمیکنه

خیلی ممنون عزیزم خداکنه درست بشه روانی شدم بخدا

ناراحت نباش قشنگم بزرگ بشه درست میشه ولی اون کارایی که بهتون گفتم رو انجام بده حتما کفایت میکنه شرت آموزشی هم حتما بگیر خیلی مؤثر هست

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز