2777
2789
عنوان

کراشم

160 بازدید | 12 پست

من خیلی خیلی وقت میشه  که با کراشم صحبت نکردم قبلا تو این ستا حرف میزدیم  ولی الان 🥹🥲... از ۲مهر ایسنا ندارم 

به نظرتون بهش پیامک بدم به بهانه سوال پرسیدن  بعد احوال پرسی واینا. یا بهش زنگ بزنم؟ تا حالا بهش زنگ نزدم. زشت نباشه یه وقت؟میخام صمیمی بشیم 

خدایا شکرت بابت همه چیز💚 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


منم یدونه کراش دارم خیلی دوسش میدارم😭

هانیه هستم . ای کوووهِ نمکانی که تو تاپیک های خودم اِسکی میرید میفرمائید ؛ [ اوکی تو خوبی ]*😒*                                   باید عرض کنم : پَ نَ پَ فکر کردی تو خوبی لابد⁉️🤣😏😌✌

زنگ نزن بهش پیامک بده

هانیه هستم . ای کوووهِ نمکانی که تو تاپیک های خودم اِسکی میرید میفرمائید ؛ [ اوکی تو خوبی ]*😒*                                   باید عرض کنم : پَ نَ پَ فکر کردی تو خوبی لابد⁉️🤣😏😌✌
چی بگم چطور شروع کنن

بگو: سلام خوبید اینستا قط بود، چند روزه تو فکرم بودی گفتم حالتو بپرسم،چخبرا

هانیه هستم . ای کوووهِ نمکانی که تو تاپیک های خودم اِسکی میرید میفرمائید ؛ [ اوکی تو خوبی ]*😒*                                   باید عرض کنم : پَ نَ پَ فکر کردی تو خوبی لابد⁉️🤣😏😌✌
واییییی🥲جوگیر نشه یه وقت😁

ن این خیلی عادیه

هانیه هستم . ای کوووهِ نمکانی که تو تاپیک های خودم اِسکی میرید میفرمائید ؛ [ اوکی تو خوبی ]*😒*                                   باید عرض کنم : پَ نَ پَ فکر کردی تو خوبی لابد⁉️🤣😏😌✌
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز