shadow18 مدیر استارتر عضویت: 1400/09/27 تعداد پست: 466 عنوان مامایی 51 بازدید | 0 پست سلاممن امسال ذخیره مامایی ازاد سمنان قبول شدمخودم تهرانمموندم برم یا نه بمونم برای دبیری زبان چون زبانم خوبه؟امسال برای مصاحبه دبیری دعوت شدم اما به خاطر رتبه رد شدمبازار کار مامایی خوبه؟ دانشجوی مامایی بعد چند سال کنکور - اهل شهر قشنگ یزد 🤍 مشاور کنکور تجربی 1401/07/14 | 17:02 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب