123400000006 مدیر استارتر عضویت: 1398/06/04 تعداد پست: 384 عنوان بوتاکس 172 بازدید | 10 پست از بوتاکس راضی هستید؟چند وقت یه بار باید تمدیدبشه؟ 1401/07/13 | 21:33 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
mobinasaberi266 عضویت: 1401/05/03 تعداد پست: 2718 ۶ماه یبارعممزدهبودخوب بود ولی اگهتمدید نشه میرهچشمارو هم یه طور میکنه خدایا من و همسرم رو در پناه خودت بگیر💚
123400000006 مدیر استارتر عضویت: 1398/06/04 تعداد پست: 384 خیلی راضیم هر ۶ ماه ی بارم تمدید میکنم چند ساله بوتاکس می کنی؟هزینش چقدره؟
123400000006 مدیر استارتر عضویت: 1398/06/04 تعداد پست: 384 ۶ماه یبار عممزدهبودخوب بود ولی اگهتمدید نشه میره چشمارو هم یه طور میکنه چشمها رو بد حالت می کنه؟
دنیز12 عضویت: 1395/04/15 تعداد پست: 2581 چند ساله بوتاکس می کنی؟ هزینش چقدره؟ ۲ ساله ،هزینشم داره میره بالا ،۵ ماه پیش ۵۵۰ بود
123400000006 مدیر استارتر عضویت: 1398/06/04 تعداد پست: 384 ۲ ساله ،هزینشم داره میره بالا ،۵ ماه پیش ۵۵۰ بود ممنون
۹۰۲۰ عضویت: 1398/08/16 تعداد پست: 16828 ۶ماه یبار عممزدهبودخوب بود ولی اگهتمدید نشه میره چشمارو هم یه طور میکنه اره یطوری میکنه ؟انگار سرمه یا خط چشم کشیدی درست میگم ؟ خدایا شکرت🙏
mobinasaberi266 عضویت: 1401/05/03 تعداد پست: 2718 اره یطوری میکنه ؟انگار سرمه یا خط چشم کشیدی درست میگم ؟ ادم رو اخمو میکنه خدایا من و همسرم رو در پناه خودت بگیر💚
دکستی عضویت: 1401/04/09 تعداد پست: 421 من خیلی راضیم من 5 ماه ی بار میزنم همیشه پیش دکتر سارا لطفی میزنم و خیلی راضیم شمارشو میذارم برات 22579205