آلانیتا مدیر استارتر عضویت: 1401/07/12 تعداد پست: 73 عنوان جواب بدید 98 بازدید | 11 پست بچها با چ برنامه ای وصل میشید اینستاا در روزهای بد خودت را دوست داشته باش ♥️ 1401/07/13 | 00:51 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
ژیناگلمن عضویت: 1398/12/13 تعداد پست: 206794 نمیرم اصن اما کلا وصلم نمیش الان وای از گرد ســم تازه خر خریده ها!!! وقتی با من حرف میزنی رفتار ارزونتو بزار توی جیبت:)
آلانیتا مدیر استارتر عضویت: 1401/07/12 تعداد پست: 73 نمیرم اصن اما کلا وصلم نمیش الان یک ساعته میخام وصل بشم همشون ارور میدن در روزهای بد خودت را دوست داشته باش ♥️
آلانیتا مدیر استارتر عضویت: 1401/07/12 تعداد پست: 73 با فیل_تر شکن اصلا وصل نمیشه برای تو وصل میشه؟ در روزهای بد خودت را دوست داشته باش ♥️
ژیناگلمن عضویت: 1398/12/13 تعداد پست: 206794 یک ساعته میخام وصل بشم همشون ارور میدن وصل نمیش خودتو اذیت نکن وای از گرد ســم تازه خر خریده ها!!! وقتی با من حرف میزنی رفتار ارزونتو بزار توی جیبت:)
erz عضویت: 1397/05/01 تعداد پست: 992 اصلا وصل نمیشه برای تو وصل میشه؟ اره البته همیشه نه ولی تقریبا ۷۰ درصد مواقع وصل میشه اسمش fast v_p_n
erz عضویت: 1397/05/01 تعداد پست: 992 برنامه ایرانی هم نصب نکن که چرت هم چرت تر نهایتا برای چت و..برید توی وی چت اونجا میگیره به نسبت
صباجوووونمم عضویت: 1398/04/02 تعداد پست: 2906 وصل نمیشه برو روبیکا روبیکا مال سپاهه نصب نکنید خدایا تا لحظه مرگم سایه ی پدرومادرمو رو سرم نگه دار.
آلانیتا مدیر استارتر عضویت: 1401/07/12 تعداد پست: 73 اره البته همیشه نه ولی تقریبا ۷۰ درصد مواقع وصل میشه اسمش fast v_p_n مرسی عزیزم در روزهای بد خودت را دوست داشته باش ♥️