2777
2789
عنوان

خواب شپش دیدم

624 بازدید | 17 پست

دیدم یه دختربچه کوچیک رو پیداکرده مادرم توسرش پرازشپشه من خواستم ازش نگه داری کنم دختربچه ۱سال ونیمش میشد شپشای خیلی چاق داشت رو سرش من میخواستم سرشو بتراشم خیلی زیادبودند همش دنبال شپشامیکردم تابکشمشون کسی بلده تعببرکنه 

💔🖤

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

از صبح کلی ناپیک شپش دیدم 😂دور باشد

 خیلی طول نکشید تا فهمیدم  قوی بودن به تحمل کردن نیست به قدرت رها کردنه ________پیگیر ارزوهامم بدجور تو دعاهاتون برای حاجت روایی منم دعا کنید💜💜____________ بزرگترین موفقیت یک دختر همین دختر بودنش است و بزرگترین شانس پدر مادرش دختر داشتن است🌱کاش نی نی یار بودم  اونایی که زن ستیزی  میکنن و ارزش زن رو زیر سوال میبرن و قدر دختر هارو نمیدونن تعلیق میکردم✌🏼ما اشرف مخلوقاتیم و تو تدبیر بقیه موجودات نقش داریم  پس حواسمون به حیوونا باشه گربه ها و سگ ها و... اونا نعمت های خدان اگه دیدی کسی داره اذیتشون میکنه حتی اگه خوشت نمیاد ازشون  ساکت نشین اونا پاکن و لایق ازار و اذیت نیستن 🐏😻🐕🦌 من دختر ارزو های کسی نیستم ولی هر روز به دختر ارزو های خودم نزدیک تر میشم🌹مدافع حقوق زنان❤❤
عزیزم امضاتو خوندم انشاالله خوب بشی منم همیشه مریضم و مث تو بچه هم میخام  مریضیات چی هستن؟؟؟ ...

والا خودمم‌نمیدونم دکترم نفهمید قبلارماتیسم داشتم ولی الان ازمایش دادم گقتندنداری اخه درمان نداره رماتیسم و اینکه دوماه پیش افتتدم‌زمین ولی شدتش زیادنبودازفرداش پام ورم کردو خصک شدو بیحرکت تااینکه ازمایش دادم و عکس گزفته شد گفتندهچییت نییس یه خانمی گفت زانو ترک خورده که اومدوجاانداخت ولی هنوز۴ ۵ روزگذشته خوب نشدم

💔🖤
والا خودمم‌نمیدونم دکترم نفهمید قبلارماتیسم داشتم ولی الان ازمایش دادم گقتندنداری اخه درمان نداره رم ...

انشآلله ک چیزی نیس

من از خودم چی بگم

سالهاس مشکل گوارش

درد قفسه سینه ۳ساله دارم

مشکلات اعصاب و حمله پانیک

و مشکلات ناباروری

چن ساله درگیرم ولی نآمید نمیشم از خدا اون هست 

شمام قوی باش و با دردات بجنگ

انشآلله ک چیزی نیس من از خودم چی بگم سالهاس مشکل گوارش درد قفسه سینه ۳ساله دارم مشکلات اعصاب و ح ...

من حاصربودم درد میکشیدم ولی میتونستم راه برم و کارامو انجام بدم تنبلی تخمدان شدیدم دارم خونریزیم اگه قرص نخورم تا۶ماهم قطع نمیشه از ثروت دنیا چندین تا درد دارم ولی اینکه پام اینجوری صده واقعا ناامیدم کرده داره میشه ۳ماه

💔🖤
اون دختربچه تعبیرنداره که میخواستم‌نگهش دارم؟؟

عزیزم خوابتو جدی نگیر دقیقا عین خواب شما رو مادرمم دیده بودن چن ماه پیش زیاد دنبال تعبیر نباش

اگ فک میکنی خوابت بده بود یه صدقه برو بنداز و ایت الکرسی بخون حله

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز