2777
2789
عنوان

این ینی اصله؟

104 بازدید | 11 پست

بچه ها یه پرایمر خریدم قیمتش از بیرون حدودا صد تومن ارزون تر بود

میترسیدم فیک باشه

الان به دستم رسید بارکد خوان زدم این اومد

الان شات میذارم

ینی فیک نیس درسته؟

به ارواح جدم کاربری دست دو نفره وگرنه اینقدر احمق نیستم که تاپیک هایی بزنم که زمین تا آسمون مغایرت دارن:/

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

تاریخ انقضاش تا کیه


جعبش رو دور انداختم فک کنم تا۲۰۲۴ بود

به ارواح جدم کاربری دست دو نفره وگرنه اینقدر احمق نیستم که تاپیک هایی بزنم که زمین تا آسمون مغایرت دارن:/

http://eghtesadgardan.ir/fa/news/10601/جدول-تشخیص-کشور-تولید-کننده-کالا-از-روی-بارکد-محصولات-بارکدهای-خارج-از-لیست-gs1-که-مشخص-نیست-ساخت-کدام-کشور-است-فرق-جنس-چینی-با-سایر-کشورها

طبق لیست این سایت این بارکد ثبت نشدست

عزیزم هرچیز خارجی که تو ایرانه یا های کپیه یا فیک اصلشو اگه تو سایت امازون خارجی نگا کنی از یه ملیون ...

واسه همینه که بارکد چک میکنم دیگه هرچند اینجوری هم کخ شما میگی نیس

مای اصلا به پوستم نساخت🥲

از یه برند ایرانی دیگه هم استفاده کردم اونم خوب نبود

به ارواح جدم کاربری دست دو نفره وگرنه اینقدر احمق نیستم که تاپیک هایی بزنم که زمین تا آسمون مغایرت دارن:/

کاری نداره برو تو سایت cheack cosmatic .net بعد برند پرایمر اورال هست بزن اونجا بچد کد میخواد که وارد میکنی اگه تیوپی پایین تیوپ نوشته اگه اصل باشه مشخصاتشو میاره کامل

کاری نداره برو تو سایت cheack cosmatic .net بعد برند پرایمر اورال هست بزن اونجا بچد کد میخواد که وار ...

اگه تیوپی نباشه چی🤔

اون کد کجاشه؟

جاویدان ایران 🌅🦁 نور کافی برای کسانی که میخواهند ببینند وجود دارد، همانطور که تاریکی کافی نیز برای کسانی که نمیخواهند ببینند.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792