یه روز یه کیسه فرنج گرفتیم از سرکوجه تا خونه اوردم
عصرش درد وحشتناکی برای بار اول تجربه کردم
دقیقا سه شبانه روز مدام درد داشتم و هر نیم ساعت ایبوپروفن میخوردم و شیاف استفاده میکردم
اما دریغ از یه نمه خوب شدن
از جام هم نمیتونستم تکون بخورم. ببخشید واژنم هم حتی درد داشت
چندین جا رفتم یکی میگفت اپاندیسه یکی میگفت سنگ کلیه
اخرش رفتم سی تی اسکن و هم سنگ دیده شد هم کیست ۳ سانتی
ازونموقع دنبالش بودم
۵ ماهه دارم وروژست مصرف میکنم