2777
2789

خطرناک به معنای مردن نیست ولی خب هربیماری مشکلات خودش داره باید دارو مصرف کنی یا اگه نیاز به عمل لاپراکنی بستگی به میزان درگیری داره ولی شنیدم یه عده با اصلاح سبک زندگی دردهاشون کمتر شده

خسته شدم از بس گفت نام کاربری وجود دارد منم زدم تونل برزخ😁😁😁

یه روز یه کیسه فرنج گرفتیم از سرکوجه تا خونه اوردم

عصرش درد وحشتناکی برای بار اول تجربه کردم

دقیقا سه شبانه روز مدام درد داشتم و هر نیم ساعت ایبوپروفن میخوردم و شیاف استفاده میکردم

اما دریغ از یه نمه خوب شدن

از جام هم نمیتونستم تکون بخورم. ببخشید واژنم هم حتی درد داشت

چندین جا رفتم یکی میگفت اپاندیسه یکی میگفت سنگ کلیه

اخرش رفتم سی تی اسکن و هم سنگ دیده شد هم کیست ۳ سانتی

ازونموقع دنبالش بودم

۵ ماهه دارم وروژست مصرف میکنم 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

یه روز یه کیسه فرنج گرفتیم از سرکوجه تا خونه اوردم عصرش درد وحشتناکی برای بار اول تجربه کردم دقیقا ...

مال منم که تحت نظر یه پورفسور بودم تشخیص نداد.الان شما بهتر شدی؟

خدایا شکرت   

سلام عزیزم خواهر من آندومتریوز وسیع داشت حتی روده هاشم درگیر بود با لاپاروسکوپی دکترپرند قشلاقی عملش کرد روده ها هم تمیز کردو در نهایت خودبخود هم باردار شد نگران نباش باید تحت نظر کسی باشی که کارش رو بلده 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز