آخه میدونی پریودم عقب افتاده هی میگم الان میشم دل درد بدی دارم ولی چندروزه همینم نشده استرس دا ...
علائم پریودی رو داری؟ هرکسی یچیزیو بیشتر حس میکنه ببین نسبت به قبل داریشون یانه .ولی بنظرمن استرس داری همینم باعث میشه تاریخت بهم بریزه
زمان میگذرد... خیلی چیز ها تغییر میکنند،یک روز به خودت میآیی و میبینی دوستان واقعی ات را نشناختی و دشمنانت به تو لبخند میزنند. کسانی را از یاد برده ای که زمانی از بهترین هایت بوده اند با آدم های جدیدی آشنا میشوی که هرکدام حس جدیدی در تو میکارند و گاهی خاطره ای قدیمی را در تو زنده میکنند. بوی عطرشان گاهی قلبت را میفشارد،از بعضی مکان ها با ترس رد میشوی و خاطره های خنده دارت اشک آور میشوند. زمان سرسخت ترین چیزها را عوض میکند حتی باورهایی که زمانی قلبت را میساختند..
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
من باید قوی باشم ، مثل پرنده ای که باید پرواز کند ، مثل بارانی که باید ببارد ، مثل خورشیدی که باید بتابد ، مثل چشمه ای که باید بجوشد ، من باید قوی باشم و این باید یعنی انتخاب دیگری به جز قوی بودن و ادامه دادن ندارم🥺🥺🥺 امضای قبلی رو حیفم اومد پاک کنم🤭🤭👈👈👈صبور باش ... هم حکمت را میفهمی...هم قسمت را میچشی... هم معجره را میبینی....😊خاطره زایمان من😊
میشه برای منم بگی خواهش میکنم.. ی زن از خانواده ی همسر ک باهاش قهرن کیه، خودش میاد جلو آشتی کنه؟
یه بار برگرد پیاممو بخون!
گفتم در مورد خودم و اتفاقای اطراف خودم!
من باید قوی باشم ، مثل پرنده ای که باید پرواز کند ، مثل بارانی که باید ببارد ، مثل خورشیدی که باید بتابد ، مثل چشمه ای که باید بجوشد ، من باید قوی باشم و این باید یعنی انتخاب دیگری به جز قوی بودن و ادامه دادن ندارم🥺🥺🥺 امضای قبلی رو حیفم اومد پاک کنم🤭🤭👈👈👈صبور باش ... هم حکمت را میفهمی...هم قسمت را میچشی... هم معجره را میبینی....😊خاطره زایمان من😊
من باید قوی باشم ، مثل پرنده ای که باید پرواز کند ، مثل بارانی که باید ببارد ، مثل خورشیدی که باید بتابد ، مثل چشمه ای که باید بجوشد ، من باید قوی باشم و این باید یعنی انتخاب دیگری به جز قوی بودن و ادامه دادن ندارم🥺🥺🥺 امضای قبلی رو حیفم اومد پاک کنم🤭🤭👈👈👈صبور باش ... هم حکمت را میفهمی...هم قسمت را میچشی... هم معجره را میبینی....😊خاطره زایمان من😊
خب خب عزیزم میشه بگی من کی ازدواج میکنم و اینکه عشقم کی ازدواج میکنه دختر چجوریه بعد از من عاشقش میشه من نامزد دارم اون نداره واسه همین پرسیدم توروخدا جواب بده🥺😭😭😭😭😭💔
تاریخ تولد داداشم زدم این دنیا به من یه شوهر مو فرفری بدهکاره🥺💔 🙂💔💔غم های دلم غم های مادر کاشکی مادرم دختر نمیداشت 🖤😔💔