2777
2789
آخه میدونی پریودم عقب افتاده هی میگم الان میشم دل درد بدی دارم  ولی چندروزه همینم نشده استرس دا ...

علائم پریودی رو داری؟ هرکسی یچیزیو بیشتر حس میکنه ببین نسبت به قبل داریشون یانه .ولی بنظرمن استرس داری همینم باعث میشه تاریخت بهم بریزه

زمان می‌گذرد... خیلی چیز ها تغییر می‌کنند،یک روز به خودت می‌آیی و میبینی دوستان واقعی ات را نشناختی و دشمنانت به تو لبخند می‌زنند. کسانی را از یاد برده ای که زمانی از بهترین هایت بوده اند با آدم های جدیدی آشنا میشوی که هرکدام حس جدیدی در تو می‌کارند و گاهی خاطره ای قدیمی را در تو زنده می‌کنند. بوی عطرشان گاهی قلبت را می‌فشارد،از بعضی مکان ها با ترس رد می‌شوی و خاطره های خنده دارت اشک آور میشوند. زمان سرسخت ترین چیزها را عوض میکند حتی باورهایی که زمانی قلبت را می‌ساختند..

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

علائم پریودی رو داری؟ هرکسی یچیزیو بیشتر حس میکنه ببین نسبت به قبل داریشون یانه .ولی بنظرمن استرس دا ...

آره علائمشو دارم همیشه دل درد داشتم بعدش میشدم ولی الان چندروزه این درد درد هی میگیره ول می‌کنه دوباره شروع میشه زعفرونم دوبار خوردم نشدم استرس زیاد ندارم دل درد کلافم کرده

کلا حس ششم دروغی بیش نیست


کاش اینجوری بود

ولی حس ششم هست


من حس ششم دارم

ولی فقط در مورد خودم و اطرافم


دعا میکنم همیشه کاش نداشتم

چون هیچوقت نتونستم جلوی اتفاقای بد رو بگیرم

من باید قوی باشم ، مثل پرنده ای که باید پرواز کند ، مثل بارانی که باید ببارد ، مثل خورشیدی که باید بتابد ، مثل چشمه ای که باید بجوشد ، من باید قوی باشم و این باید یعنی انتخاب دیگری به جز قوی بودن و ادامه دادن ندارم🥺🥺🥺 امضای قبلی رو حیفم اومد پاک کنم🤭🤭👈👈👈صبور باش ... هم حکمت را میفهمی...هم قسمت را میچشی... هم معجره را میبینی....😊خاطره زایمان من😊
میشه برای منم بگی خواهش میکنم.. ی زن از خانواده ی همسر ک باهاش قهرن کیه، خودش میاد جلو آشتی کنه؟


یه بار برگرد پیاممو بخون!

گفتم در مورد خودم و اتفاقای اطراف خودم!

من باید قوی باشم ، مثل پرنده ای که باید پرواز کند ، مثل بارانی که باید ببارد ، مثل خورشیدی که باید بتابد ، مثل چشمه ای که باید بجوشد ، من باید قوی باشم و این باید یعنی انتخاب دیگری به جز قوی بودن و ادامه دادن ندارم🥺🥺🥺 امضای قبلی رو حیفم اومد پاک کنم🤭🤭👈👈👈صبور باش ... هم حکمت را میفهمی...هم قسمت را میچشی... هم معجره را میبینی....😊خاطره زایمان من😊
 آیا ب من ایمان نمی‌آورید 


من خودم حس ششم دارم

ولی در مورد خودم و اتفاقای اطراف خودم


هیچوقت نتونستم باور کنم در مورد بقیه رو


واقعا همه چیز رو حس میکنید؟

من باید قوی باشم ، مثل پرنده ای که باید پرواز کند ، مثل بارانی که باید ببارد ، مثل خورشیدی که باید بتابد ، مثل چشمه ای که باید بجوشد ، من باید قوی باشم و این باید یعنی انتخاب دیگری به جز قوی بودن و ادامه دادن ندارم🥺🥺🥺 امضای قبلی رو حیفم اومد پاک کنم🤭🤭👈👈👈صبور باش ... هم حکمت را میفهمی...هم قسمت را میچشی... هم معجره را میبینی....😊خاطره زایمان من😊
لباست زرده ؟

خب خب عزیزم  میشه بگی من کی ازدواج میکنم و اینکه عشقم کی ازدواج میکنه دختر چجوریه  بعد از من عاشقش میشه من نامزد دارم اون نداره واسه همین پرسیدم توروخدا جواب بده🥺😭😭😭😭😭💔

تاریخ تولد داداشم زدم   این دنیا به من یه شوهر  مو فرفری بدهکاره🥺💔 🙂💔💔غم های دلم غم های مادر کاشکی مادرم دختر نمیداشت 🖤😔💔

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

🤌

saliteh | 21 ثانیه پیش

رقص هیلز

saran23 | 1 دقیقه پیش
2791
2779
2792