2777
2789

کیلویی🤣

شد،شد،نشد موهامو شرابی میکنم لنز یخی ام میگیرم میرم خارج😒والا😒خوشبختی من همون انتخابیه که خدا برام کنار گذاشته،تلاشمو میکنم ولی نگران بعدش نیستم😎❤😍به شدتتتت اعتقاد به ایه ی دلبرانه ی (ان مع عسر یسرااا)😍 عشق من،دلبرمن،خدای من یبار معجزه تو دیدم به معجزه ها و یهویی حال خوب کردنات ایمان دارم،من که هیچییی نیستم در مقابلت تو همه چیز منی تو بینهایت منی،تو بی نیاز منی،من گداااام  من نیازمندم من کوچیکم من الکترونم در مقابل تو... تویی که همه چیزییی تویی که اینقدرررر بزرگیییی که من بدون تو نمیتونم ساده ترین کار رو بکنم لطفا به منی که هیچی نیستم و هیچ توانی ندارم نگاه کن... چیزی رو برام انتخاب کن که برای بنده های خوبت انتخاب میکنی...حالمو مثل حال بنده های خاصت کن...میدونم که میدونی و نیاز نیس بگم اما تکرارش حال خودمو خوب میکنه.... لیلی من یادت نره که بندت عاشقتههه دخترک_شاد_به گفته بعضیا_مغرور🙃❤...تاپیک سم زدین یا دیدین ازاین تایپکا🤢تگم کنید ۵تومن میدم😁*محکوم به موفقیت و استقلال🥂😎سلامتی روزی که همه بروبچ نینی سایتو شام بدم (شیرینی رسیدن به ارزوهام)😁�🍷

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مطهر روشم آب اسپری کن کششش بیاد

دلت را بتکان ٫اشتباهاتت وقتی افتاد روی زمین بگذار همانجا بماند فقط از لابه لای اشتباه هایت یک تجربه را بکش بیرون قاب کن و بزن به دیوار دلت ٫اشتباه کردن ،اشتباه نیست ٫در اشتباه ماندن اشتباه است 

وای نه 😂

جدی میگم

اکثرا کیلویی میگیریم و هنیشه خوب شده

روش اب اسپری کن اخرشم گریل کن روشو

شد،شد،نشد موهامو شرابی میکنم لنز یخی ام میگیرم میرم خارج😒والا😒خوشبختی من همون انتخابیه که خدا برام کنار گذاشته،تلاشمو میکنم ولی نگران بعدش نیستم😎❤😍به شدتتتت اعتقاد به ایه ی دلبرانه ی (ان مع عسر یسرااا)😍 عشق من،دلبرمن،خدای من یبار معجزه تو دیدم به معجزه ها و یهویی حال خوب کردنات ایمان دارم،من که هیچییی نیستم در مقابلت تو همه چیز منی تو بینهایت منی،تو بی نیاز منی،من گداااام  من نیازمندم من کوچیکم من الکترونم در مقابل تو... تویی که همه چیزییی تویی که اینقدرررر بزرگیییی که من بدون تو نمیتونم ساده ترین کار رو بکنم لطفا به منی که هیچی نیستم و هیچ توانی ندارم نگاه کن... چیزی رو برام انتخاب کن که برای بنده های خوبت انتخاب میکنی...حالمو مثل حال بنده های خاصت کن...میدونم که میدونی و نیاز نیس بگم اما تکرارش حال خودمو خوب میکنه.... لیلی من یادت نره که بندت عاشقتههه دخترک_شاد_به گفته بعضیا_مغرور🙃❤...تاپیک سم زدین یا دیدین ازاین تایپکا🤢تگم کنید ۵تومن میدم😁*محکوم به موفقیت و استقلال🥂😎سلامتی روزی که همه بروبچ نینی سایتو شام بدم (شیرینی رسیدن به ارزوهام)😁�🍷
طعمش چطور خوبه

اره

دلت را بتکان ٫اشتباهاتت وقتی افتاد روی زمین بگذار همانجا بماند فقط از لابه لای اشتباه هایت یک تجربه را بکش بیرون قاب کن و بزن به دیوار دلت ٫اشتباه کردن ،اشتباه نیست ٫در اشتباه ماندن اشتباه است 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز