2777
2789
عنوان

🥲🥲نیاوردممممم

438 بازدید | 34 پست

انتخاب رشته پیام نور زده بودم از ۳۲ رشته یک رشته مجاز شدم 

چراااا؟؟

اخه  من علوم تربیتی ندوستتت

.من وقتی چروک، زیر چشماتم بیوفته دوست دارم.من اونجایی که همه چیو باختی هم دوست دارم.توو اوج خوب نبودنت هم دوست دارم.اصلا من آدم دوست داشتن تو، تو روزای تنهایی و سختیتم.🤍🌸برای تویی که عاشقتم♡..................                             با احترام عاشق فردی با۱۲ سال اختلاف سنی شدم🙂💞بهتره هم و قضاوت نکنیم ما رسالت قضاوت و نداریم رفیق هروقت مشکل داشتید میتونید بگید براتون یاسین بخونم❤️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اگر نفوس چرا انتخا کردیییییی سنثتتثخثحثتث خیلی حس بدیه ای بابااااا

الانم خانوادم دارن میگن بمونی پشت کنکور فلان میشه بهمان میشه سرم‌رفت

.من وقتی چروک، زیر چشماتم بیوفته دوست دارم.من اونجایی که همه چیو باختی هم دوست دارم.توو اوج خوب نبودنت هم دوست دارم.اصلا من آدم دوست داشتن تو، تو روزای تنهایی و سختیتم.🤍🌸برای تویی که عاشقتم♡..................                             با احترام عاشق فردی با۱۲ سال اختلاف سنی شدم🙂💞بهتره هم و قضاوت نکنیم ما رسالت قضاوت و نداریم رفیق هروقت مشکل داشتید میتونید بگید براتون یاسین بخونم❤️
خب پشت کنکپر بمون 

نمیزارن

.من وقتی چروک، زیر چشماتم بیوفته دوست دارم.من اونجایی که همه چیو باختی هم دوست دارم.توو اوج خوب نبودنت هم دوست دارم.اصلا من آدم دوست داشتن تو، تو روزای تنهایی و سختیتم.🤍🌸برای تویی که عاشقتم♡..................                             با احترام عاشق فردی با۱۲ سال اختلاف سنی شدم🙂💞بهتره هم و قضاوت نکنیم ما رسالت قضاوت و نداریم رفیق هروقت مشکل داشتید میتونید بگید براتون یاسین بخونم❤️

اگر دوسش نداری نرو 

بذار سال آینده امیدوارم رشته دلخواهت رو بیاری

بیمار خنده های توام بیشتر بخند😊😍    خورشید آرزوی منی گرم تر بتاب🌱🌸🌈                              لطفا برای سلامتی امام زمان(عج) صلوات بفرستید🌺🙏🏻
اگه ندوست چرا انتخاب 

اجباررر

.من وقتی چروک، زیر چشماتم بیوفته دوست دارم.من اونجایی که همه چیو باختی هم دوست دارم.توو اوج خوب نبودنت هم دوست دارم.اصلا من آدم دوست داشتن تو، تو روزای تنهایی و سختیتم.🤍🌸برای تویی که عاشقتم♡..................                             با احترام عاشق فردی با۱۲ سال اختلاف سنی شدم🙂💞بهتره هم و قضاوت نکنیم ما رسالت قضاوت و نداریم رفیق هروقت مشکل داشتید میتونید بگید براتون یاسین بخونم❤️
رشتت؟؟؟

انسانیم ولی خب امضام گویاس

گفتم دانشگاه زیست سلولی مولکولی بخونم بعدش کنکور بدم یا لیسانس ب پزشکی🥲نشددد

.من وقتی چروک، زیر چشماتم بیوفته دوست دارم.من اونجایی که همه چیو باختی هم دوست دارم.توو اوج خوب نبودنت هم دوست دارم.اصلا من آدم دوست داشتن تو، تو روزای تنهایی و سختیتم.🤍🌸برای تویی که عاشقتم♡..................                             با احترام عاشق فردی با۱۲ سال اختلاف سنی شدم🙂💞بهتره هم و قضاوت نکنیم ما رسالت قضاوت و نداریم رفیق هروقت مشکل داشتید میتونید بگید براتون یاسین بخونم❤️
اگر دوسش نداری نرو  بذار سال آینده امیدوارم رشته دلخواهت رو بیاری

نمیزارن ناامیدم کردن با حرفاشون

.من وقتی چروک، زیر چشماتم بیوفته دوست دارم.من اونجایی که همه چیو باختی هم دوست دارم.توو اوج خوب نبودنت هم دوست دارم.اصلا من آدم دوست داشتن تو، تو روزای تنهایی و سختیتم.🤍🌸برای تویی که عاشقتم♡..................                             با احترام عاشق فردی با۱۲ سال اختلاف سنی شدم🙂💞بهتره هم و قضاوت نکنیم ما رسالت قضاوت و نداریم رفیق هروقت مشکل داشتید میتونید بگید براتون یاسین بخونم❤️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792