2777
2789

لازک انجام دادم

پیش دکتر مجید محبی

تا دوهفته نمیشه آشپزی کرد و خیلی کارای دیگه

رویای مرگ شاید بهانه ایست برای تحمل کابوسی به نام زندگی .......                                                               اگه توی یه کشوری درآمدِ یه آرایشگر بیشتر از یه معلمِ به این معنی نیست که پول تو درس خوندن نیست ،،،، به این معنی هست که مردم از قیافه ی زشتشون بیشتر خجالت میکشن تا مغز خالیشون ......                                                       ماها که بابامون پولدار نبوده یه چیزی رو خوب یاد گرفتیم ،،،، اینکه خیلی راحت قید چیزایی که دوس داریمو می‌زنیم ، پس یه لطفی در حقمون بکن سلطان ، اگه دوسمون داری           زیاد ناز نکن ......                                                                      💫 من یه اسفندی ام 🌨️ مغرور ، جذاب ، لجباز 💫

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من کلینیک چشم بصیر تهران رفتم.

البته خیلی گذشته ازش

گفتن یه هفته باید با عینک آفتابی بیرون برید و نور مستقیم به چشمهاتون نخوره.

یه قطره ای م میریختم.

همین

الملک یبغی مع الکفر ولا یبقی مع الظلم از پیامبر اکرم (ص) ترجمه: حکومت با کفر باقی می‌ماند ولی با ظلم نمیماند.
کجاعمل کردی،چه کارایی نمیشه کرد؟دردداره؟

تهران

آشپزی ، ورزش ، کارای سنگین ، حموم ، شستن دست و صورت ، رفتن به بیرون بخاطر آفتاب ، داخل خونه ۵ روز باید با عینک آفتابی باشی و تو جای تاریک

موقع عمل بخاطر بی حسی درد نداره ولی بعد از بی حسی واااااای خداااااا 😭

رویای مرگ شاید بهانه ایست برای تحمل کابوسی به نام زندگی .......                                                               اگه توی یه کشوری درآمدِ یه آرایشگر بیشتر از یه معلمِ به این معنی نیست که پول تو درس خوندن نیست ،،،، به این معنی هست که مردم از قیافه ی زشتشون بیشتر خجالت میکشن تا مغز خالیشون ......                                                       ماها که بابامون پولدار نبوده یه چیزی رو خوب یاد گرفتیم ،،،، اینکه خیلی راحت قید چیزایی که دوس داریمو می‌زنیم ، پس یه لطفی در حقمون بکن سلطان ، اگه دوسمون داری           زیاد ناز نکن ......                                                                      💫 من یه اسفندی ام 🌨️ مغرور ، جذاب ، لجباز 💫
دکترت کی بودراضی بودیدازش؟هزینش چقدرشد؟

دکتر شجاعی

گفتم خیلی وقت پیش بود 500 تومن شد

راضیم.

البته سن که بالا میره چشم مشکل نزدیک بینی پیدا میکنه و باید برای دیدن نزدیک دوباره عینک بگیرید.

الملک یبغی مع الکفر ولا یبقی مع الظلم از پیامبر اکرم (ص) ترجمه: حکومت با کفر باقی می‌ماند ولی با ظلم نمیماند.
حموم میرفتی؟

چند روز اول نرفتم

ولی کلا خیلی حساسیت روش نداشتن

فقط گفتن نور نباید بخوره

جلو تلویزیون با عینک آفتابی می نشستم یا بیرون میرفتم.

الملک یبغی مع الکفر ولا یبقی مع الظلم از پیامبر اکرم (ص) ترجمه: حکومت با کفر باقی می‌ماند ولی با ظلم نمیماند.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز