2777
2789
عنوان

نینی یار

109 بازدید | 10 پست

@نی_نی_یار_5

چرا تاپیک عروسک نه میلیونی من رو ترکوندید؟ 

ایرانم .من یک مادر معمولی و تقریبا تجربه دارم. سوالی داشتید در خدمتم فقط اگه سوال داشتید وگرنه که آقایون مزاحم نشن😄.ما هیچ تر از هیچ پی هیچ دویدیم ، جز هیچ در این هیچ دگر هیچ ندیدیم.و ما ریشه های تنیده از امیدیم..🦋فاطمه زهرا قند ۳ سالم،🍒 امیر علی قهرمان۶ سالم 🍒، زینب پرنسس ۹ سالم🍒 ،مهرسام و نهال فرشته های آسمانیم. 😔 کاربری قبل از ۱۴۰۳ دست ۳ نفر بوده❗️

@نی_نی_یار_حذف_تاپیک2  

ایرانم .من یک مادر معمولی و تقریبا تجربه دارم. سوالی داشتید در خدمتم فقط اگه سوال داشتید وگرنه که آقایون مزاحم نشن😄.ما هیچ تر از هیچ پی هیچ دویدیم ، جز هیچ در این هیچ دگر هیچ ندیدیم.و ما ریشه های تنیده از امیدیم..🦋فاطمه زهرا قند ۳ سالم،🍒 امیر علی قهرمان۶ سالم 🍒، زینب پرنسس ۹ سالم🍒 ،مهرسام و نهال فرشته های آسمانیم. 😔 کاربری قبل از ۱۴۰۳ دست ۳ نفر بوده❗️

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

دربارع چیبود

دخترم عروسک نه میلیونی دیده بود میخواست منم پرسیدم میتونی نینی یارو تگ کنی هرکار میکنم نمیشه 

ایرانم .من یک مادر معمولی و تقریبا تجربه دارم. سوالی داشتید در خدمتم فقط اگه سوال داشتید وگرنه که آقایون مزاحم نشن😄.ما هیچ تر از هیچ پی هیچ دویدیم ، جز هیچ در این هیچ دگر هیچ ندیدیم.و ما ریشه های تنیده از امیدیم..🦋فاطمه زهرا قند ۳ سالم،🍒 امیر علی قهرمان۶ سالم 🍒، زینب پرنسس ۹ سالم🍒 ،مهرسام و نهال فرشته های آسمانیم. 😔 کاربری قبل از ۱۴۰۳ دست ۳ نفر بوده❗️

عروسک نه میلیونی دیدن داره عکسش بزار ببینیم 

     همه زندگیم دخترم ❤❤❤وقتی بارون بباره  دیگه نمیخواهم با چتر زیر بارون راه برم غم عالم میاد توی قلبمممم دیگه بعد بارون زیبا نیست کی میتونه زیبایی بارون ببینه؟؟؟ همه رنگ هاااا شسته شده ......
عروسک نه میلیونی دیدن داره عکسش بزار ببینیم 

برو ببین تاپیکم هنوز هست

ایرانم .من یک مادر معمولی و تقریبا تجربه دارم. سوالی داشتید در خدمتم فقط اگه سوال داشتید وگرنه که آقایون مزاحم نشن😄.ما هیچ تر از هیچ پی هیچ دویدیم ، جز هیچ در این هیچ دگر هیچ ندیدیم.و ما ریشه های تنیده از امیدیم..🦋فاطمه زهرا قند ۳ سالم،🍒 امیر علی قهرمان۶ سالم 🍒، زینب پرنسس ۹ سالم🍒 ،مهرسام و نهال فرشته های آسمانیم. 😔 کاربری قبل از ۱۴۰۳ دست ۳ نفر بوده❗️

برو ببین تاپیکم هنوز هست

نیست عزیز

     همه زندگیم دخترم ❤❤❤وقتی بارون بباره  دیگه نمیخواهم با چتر زیر بارون راه برم غم عالم میاد توی قلبمممم دیگه بعد بارون زیبا نیست کی میتونه زیبایی بارون ببینه؟؟؟ همه رنگ هاااا شسته شده ......
نیست عزیز

عه؟ برو گوگل سرچ کن عروسن سیلیکونی نوزاد میاره از همونا البته الان شده سی میلیون

ایرانم .من یک مادر معمولی و تقریبا تجربه دارم. سوالی داشتید در خدمتم فقط اگه سوال داشتید وگرنه که آقایون مزاحم نشن😄.ما هیچ تر از هیچ پی هیچ دویدیم ، جز هیچ در این هیچ دگر هیچ ندیدیم.و ما ریشه های تنیده از امیدیم..🦋فاطمه زهرا قند ۳ سالم،🍒 امیر علی قهرمان۶ سالم 🍒، زینب پرنسس ۹ سالم🍒 ،مهرسام و نهال فرشته های آسمانیم. 😔 کاربری قبل از ۱۴۰۳ دست ۳ نفر بوده❗️

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز