2777
2789
عنوان

دختر قد ۱۶۵

| مشاهده متن کامل بحث + 780 بازدید | 39 پست
ای بابا من همیشه فکر میکردم قدم متوسطه رو ب بالاس نمیدونستم قد بلندم😂😂😂

۱۷۰ دیگه بلنده 😐

من یادمه تو مدرسمون قد ۱۷۰ یا بالای ۱۷۰  از ۳۰ نفر نهایتا ۶ نفر تو این حدود بودن بقیه بچه ها کوتاه تر بودن

اگر تو بی من بهتری  ترجیح میدم بری 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

۱۷۰ دیگه بلنده 😐 من یادمه تو مدرسمون قد ۱۷۰ یا بالای ۱۷۰  از ۳۰ نفر نهایتا ۶ نفر تو این حدود ...

تو مدرسه ما همه همین اندازه بودن ۱۶۸ ۱۶۹ ۱۷۰، غیر از دو سه نفر ک زیر ۱۶۶ اینا بودن ک جزء آدمای کوتاه ب حساب میومدن

ولی به نظر من قد متوسط و کوتاه یه مزیت خیلی مهم داره اونم اینه که آغایی که باهاش ازدواج میکنن ازشون بلندتره اونایی که قد بلندن خیلی کم پیش میاد شوهراشونم از خودشون بلند‌تر باشن

تو مدرسه ما همه همین اندازه بودن ۱۶۸ ۱۶۹ ۱۷۰، غیر از دو سه نفر ک زیر ۱۶۶ اینا بودن ک جزء آدمای کوتاه ...

شما کدوم شهرید؟

من خودم ۱۶۸ ام ولی یادمه اکثرا ازم کوتاه تر بودن تا بلند تر همین الانم تو کل فامیل من بلندترینشونم تو خانما

اگر تو بی من بهتری  ترجیح میدم بری 
اها تهرانیا که اکثرا بلندن

کی گفته تهران کوتاه داره بلند داره متوسطم داره 

من خودم دوست داشتم که قدشون ۱۷۰ ۱۷۵ ۱۷۸ اینا بوده نمیگم نیست ولی خیلی کمه واقعا اکثر خانما ازم کوتاه تر هستن تا بلندتر 

خانمای فامیلمون میانگین ۱۶۰ هستن

اگر تو بی من بهتری  ترجیح میدم بری 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز