2777
2789
اتفاقی گوش کردم .... اولین بار و آخرین باری هم بود که گوش کردم

به نظرم دلیل نمیشه شما با یه چیزی حال نکردی بیای بگی خز و فلان چون این دنیا سرتا سر پر نعمته مثل این میمونه از بین میوه ها شما سیب بخوری بگی بده 

به هر حال هر کسی یه سلیقه ای داره و طرفدار یه چیزیه 

کلی سبک موسیقی هست قرار نیست از همشون خوشمون بیاد که ولی قرارم نیست بگیم خزن 

من خودم طرفدارشون نیستم که فکر کنید چون طرفدارم اینو میگم ولی خب به هر حال هر چیزی طرفدار خودشو داره 

معمولا موسیقی اصیل برای مکان های فرهنگی و... استفاده میشه.  آهنگ هایی مثل اینا برای جشن و... ا ...

جشنای ما هنوزم لیلا فروهر و‌شهره صولتی پلی میشه و عجیب کیف میده😂

به امضام گیر دادن دیگه هیچی نذاشتم 😤

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


معمولا موسیقی اصیل برای مکان های فرهنگی و... استفاده میشه.  آهنگ هایی مثل اینا برای جشن و... ا ...

باهات موافقم‌

مثلاً ساسی. ریتم برای رقص داره ولی محتوا منفی صد🥴

❌کاربری غیرفعاله. سایت رو به دلیل مدیریت افتضاح، تبعیض بین کاربران و نبودن آزادی بیان بایکوت میکنم.❌

اولین بار و آخرین باری  بود که گوش کردم

خب میتونید گوش نکنید نیاز نیست بیاید و  هیت بدید نسبت به کسی   

جشنای ما هنوزم لیلا فروهر و‌شهره صولتی پلی میشه و عجیب کیف میده😂

سلیقست دیگه. 

اما خب اکثرا با امثال لیلا فروهر ها خداحافظی کردن. 

من هم آهنگ های اون سبک رو بیشتر می پسندم ولی نه برای جشن های دوستانه و تولد و...

صدای آب اندوهگین به گوش می‌رسد، بحران آب را جدی بگیریم.
سلیقست دیگه.  اما خب اکثرا با امثال لیلا فروهر ها خداحافظی کردن.  من هم آهنگ های اون سبک ...


خب ببین بحث تربیت هم هست .حالا اکس بند من حرف بد زیاد توش ندیدم اما یکی‌مثل ساسی رو‌ما توی جشنامون نمیذاریم‌چون بچه داریم محتوا و‌معنی جالبی نداره اهنگاش.تصویر که دیگه هیچی.مذهبی نیستیما میشه گفت تو کل فامیلمون جز ما فقط دوسه خانواده‌دیگه ایران هستند اما هر چیزی جایی داره

به امضام گیر دادن دیگه هیچی نذاشتم 😤
اخه نه من نه همسر اهل دوست‌و رفیق نیستیم 

میدونم عزیزم   اخه این اقا پرسیدن اهل پارتی هستید تاکید کردم که فقط با خانواده  

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792