2777
2789

منم تو ایستگاه قطار منتطر قطارم ک برگردم خونه خودم کاش پیش پدرومادرم بودم

اینجا خیلی دیدم از شقاق و یبوست میگن نتیجه تجربه دوسالمو میگم انجام بدین روزانه ی قاشق روغن زیتون بریزین رو غذاتون شبا موقع خواب روغن زیتون وکرچک قاطی کنین بریزین تو ناف و جهت عقربه های ساعت ی کم ماساژ بدین اگه بیرون روی گرفتین نزنین دیگه  ی وازلین هم بزارین توی دسشویی موقع دفع بزنین ب پشتتون تا چند ماه تکرار کنین خوب میشین حتما❤

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

حستو میفهمم مخصوصا وقتی مامانم چشاش قرمز میشه. 

خیلی سخته  

اینجا خیلی دیدم از شقاق و یبوست میگن نتیجه تجربه دوسالمو میگم انجام بدین روزانه ی قاشق روغن زیتون بریزین رو غذاتون شبا موقع خواب روغن زیتون وکرچک قاطی کنین بریزین تو ناف و جهت عقربه های ساعت ی کم ماساژ بدین اگه بیرون روی گرفتین نزنین دیگه  ی وازلین هم بزارین توی دسشویی موقع دفع بزنین ب پشتتون تا چند ماه تکرار کنین خوب میشین حتما❤
حس کردم جنوبی هسی. یا جنوب زندگی میکنی. بااجازت تاپیکات دیدم. دیدم داری میای اهواز 😁

چ حس قوی   بله عزیزم دارم میام اهواز

اینجا خیلی دیدم از شقاق و یبوست میگن نتیجه تجربه دوسالمو میگم انجام بدین روزانه ی قاشق روغن زیتون بریزین رو غذاتون شبا موقع خواب روغن زیتون وکرچک قاطی کنین بریزین تو ناف و جهت عقربه های ساعت ی کم ماساژ بدین اگه بیرون روی گرفتین نزنین دیگه  ی وازلین هم بزارین توی دسشویی موقع دفع بزنین ب پشتتون تا چند ماه تکرار کنین خوب میشین حتما❤
اخه منم همین ساعت با قطار حرکت میکنم برااهواز. ناخداگاه حسم گفت مقصدت جنوب

توام اهوازی این نی نی سایتم خیلی کوچیکه ها همه همو پیدا میکنن  کجای اهوازی

اینجا خیلی دیدم از شقاق و یبوست میگن نتیجه تجربه دوسالمو میگم انجام بدین روزانه ی قاشق روغن زیتون بریزین رو غذاتون شبا موقع خواب روغن زیتون وکرچک قاطی کنین بریزین تو ناف و جهت عقربه های ساعت ی کم ماساژ بدین اگه بیرون روی گرفتین نزنین دیگه  ی وازلین هم بزارین توی دسشویی موقع دفع بزنین ب پشتتون تا چند ماه تکرار کنین خوب میشین حتما❤
توام اهوازی این نی نی سایتم خیلی کوچیکه ها همه همو پیدا میکنن    کجای اهوازی

ارع من شوهرم اهوازیه. ازدواج کردم امدم اینجا. امانیه ام 

جالبه منم ازشهرمون ساعت ۹ بعضی قطاراشم ده. یازده حرکت میکنم صب میرسم اهواز😁

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز