2777
2789
عنوان

اوتیسم خفیف

500 بازدید | 13 پست

پسرم سه سالشه دکتر بهش قرص رسپریدون یک چهارم صبح و ظهر و شب داد ولی من از عوارضش میترسم حالا موندم چیکار کنم اگه کسی تا حالا به بچه اش داده تجربتون و بگید ممنون میشم دعا گوتون میشم 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

کاردرمانی و گفتار درمانی سرع شروع کن باید برسونیش ب پیش دبستان و دبستان

دکتر گفت یک ماه و نیم این قرص رو بهش بده اگه تمرکز کرد و آروم شد باید ببریش گفتار درمانی 

تونت سرچ کردم خیلی عوارض داره این قرص واسه همین خیلی میترسم 

عوارض قرص سرماخوردگی هم سرچ کن!!!

مزایاش بیشتر از معایبشه هر قرصی ی عوارضی داره اما دلیل نمیشه فرد مصرف نکنه!

عوارضش چی بود مثلا؟

[QUOTE=252964245]عوارض قرص سرماخوردگی هم سرچ کن!!! مزایاش بیشتر از معایبشه هر قرصی ی عوارضی داره اما دلیل نمیشه عوارضش مثل چاقی و افزایش قندخون و اینکه اعتیاد میاره تا همیشه باید بخوره واگه قطع بشه دوبار علائمش برمیگرده

[QUOTE=252964245]عوارض قرص سرماخوردگی هم سرچ کن!!! مزایاش بیشتر از معایبشه هر قرصی ی عوارضی داره اما ...

توصیه من اینه با ی دکتر داروساز مشورت کنی

انشاالله ب این روزای عزیز بچه ات سلامتیشو ب دست بیاره

توصیه من اینه با ی دکتر داروساز مشورت کنی انشاالله ب این روزای عزیز بچه ات سلامتیشو ب دست بیاره

ممنون عزیزم انشالله خدا عزیزات و برات نگهداره ♥️😘

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز