2777
2789
عنوان

ذخیره تخمدان

344 بازدید | 23 پست

با تجویز دکتر برای ریزش موهام قرص اسپیرونولاکتون و گلوکوفاژ و پروژسترون خوردم 

اولش ذخیره ام چهار و خورده ای بود 

بعد چهار ماه ک این قرص هارو خوردم آزمایش دادم شده بود یکم نودو پنج 

داشتم سکته میکردم 

دکترم و عوض کردم گفت قطع کن قرصهازو و برام پودر تقویتی نوشت 

خداروشکر بعد دوماه مثل قبل شد 

من فکر نمی‌کردم قرص ها روی ذخیره آدم تاثیر بذاره 





نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

البته قبل خوردن قرصها همه ازمایشام اکی بود فقط سونو یکم تنبلی نشون داد 

ک بعد خوردن قرص‌ها سونو دادم خوب شده بود

من پری همیشه سر سی روز و هفت روزه بودبعد این قرص‌ها شده بود بیست چهار روز یکبار این اواخر پنج روزه پاک میشدم 

ک خداروشکر قطع کردم قرصهارو اکی شد مثل قبل


یعنی بعدش ذخیره تخمدانت بیشتر شد؟

بیا ای دل بگوییم از بهاران🌱بهاران موسم گل فصل باران🌱فراگیرد جهان را شور و غوغا🌱تو گویی باده میجوشد ز مینا🌱بغرد ناگهان ابرسیاهی🌱ببارد بر بساط مرغ و ماهی🌱روانتر آبها درجویباران🌱دوان تر بادها در کوهساران🌱بهاران شاهکار روزگار است🌱کجا مثل بهاران شاهکار است🌱

مگه میشه ذخیره ی کم شده رو دوباره افزایش داد؟ حتما اشتباهی توی آزمایشات بوده

نه من ذخیره ام از اول اکی بود چهار و خورده ای بود 

قرصها روش اثر گذاشته بود بعد قطعش ک کردم اکی شد 

هرچند دکترم گفت یکو نود و پنج هم تو رنج بود

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز