2777
2789
عنوان

انگیزشی🙂🌱

77 بازدید | 2 پست

When you're sad you're not just sad. you're merely oblivious to the good things in life. There's always a crack of light in the darkness. Find it.


وقتی غمگین هستید فقط غمگین نیستید.  شما فقط از چیزهای خوب زندگی غافل هستید.

همیشه یک شکاف نور در تاریکی وجود دارد.

پیداش کن😉✨

اگر شما خودتان را تغییر دهید ؛ آینده شما هم تغییر خواهد کرد ✨

قشنگ بود✨

حس ششمتوی تاپیکام،تاپیکاتون یا خصوصی جواب میدم(بیشتر  خصوصی چون حس میکنم تمرکزم بالاتر میره رو فرد موردنظر)🙏سوالات مربوط به خیانت/دعا و طلسم /شکار حیوانات جواب نمیدم.با احترام،اعتقادی به دعا و طلسم و... ندارم ولی معتقدم تک تک ما دارای قدرت نامحدودی هستیم که حدس زدن و حس کردن اتفاقات آینده چیزی نیست برامون.پس اگر مخالفین بهم انرژی منفی ندین چون من  درحال تمرین بیشترم و از بچگی این حس باهام بوده.ممنونم❤️

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز