تو دوران پریو.د ام امروز خیلی عصبی شدم. بی قرار مدام بهونه میگیرم کسی چیزی بهم بگه سری بغضم میگیره
امروز اومدم برم بیرون بابام گیر داد به موهام ک سوسکی ننداز زشته فلانه قهر کردم هیچکس نیومد یه ناز بکشه اصلا... 🖤
آخرش رفتم بیرون بی اعصاب ناراحت اخمو. حتی سر اینکه سالم چزوکه هم گریه کردم 🤕😶
شما هم اینجورین تو این دوران؟؟ من فقط خوراکی سرد آرومم میکنه