2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


چون خودتو یادت رفته و چسبیدی ب حال بقیع

حالا ژینا خانوم هی عکس عوض کن از وقتی یادم میاد همشم تم آبی میذارین😁

من مسلمان هستم .اسلام کامل است.اما،من نیستم.اگر اشتباهی از من سر زد؛ این عیب را به من نسبت دهید نه دینم!!!      👈 🌼اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب الکبری(س)🌼 بانو جان!  وقتی یزیدیان برای تحقیر زینب (سلام الله علیها ) رو بند او را برمیدارند بدان که تنها یزیدیان بیحجابی را برای تو میخواهند و « بی حجابی تحقیریست از سوی دشمن »                                  به گناه افتخار میکنند و از پاکدامنی به شگفت می آیند. نهج البلاغه خطبه ۱۰۸ دوره، دوره آخرالزمانه هااااا. حواستون به اعمالتون باشه  هیچکس نگه به من چه به تو چه ،ما همه به هم ربط داریم مواظب خودتون و دیگران باشین  مواظب باشین پای قول و قراری که با خدا بستین بمونین خودتونو پیدا کنین امام زمان بشناسین وجود ایشون همه ی هدف و زندگیه ماست چیزیه که براش به دنیا اومدیم ما با هم دیگه باید باشیم تا ظهور اتفاق بیوفته زندگی کردن و عشق و حالش نهایتا در بهترین حالت ۸۰ سال باشه واقعا ارزششو نداره ارزش خودتو پایین بیاری تا اخر راهت 💚💚💚

چون خودتو یادت رفته و چسبیدی ب حال بقیع

مناولین بار  همینو یادمه همین آخریه

من مسلمان هستم .اسلام کامل است.اما،من نیستم.اگر اشتباهی از من سر زد؛ این عیب را به من نسبت دهید نه دینم!!!      👈 🌼اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب الکبری(س)🌼 بانو جان!  وقتی یزیدیان برای تحقیر زینب (سلام الله علیها ) رو بند او را برمیدارند بدان که تنها یزیدیان بیحجابی را برای تو میخواهند و « بی حجابی تحقیریست از سوی دشمن »                                  به گناه افتخار میکنند و از پاکدامنی به شگفت می آیند. نهج البلاغه خطبه ۱۰۸ دوره، دوره آخرالزمانه هااااا. حواستون به اعمالتون باشه  هیچکس نگه به من چه به تو چه ،ما همه به هم ربط داریم مواظب خودتون و دیگران باشین  مواظب باشین پای قول و قراری که با خدا بستین بمونین خودتونو پیدا کنین امام زمان بشناسین وجود ایشون همه ی هدف و زندگیه ماست چیزیه که براش به دنیا اومدیم ما با هم دیگه باید باشیم تا ظهور اتفاق بیوفته زندگی کردن و عشق و حالش نهایتا در بهترین حالت ۸۰ سال باشه واقعا ارزششو نداره ارزش خودتو پایین بیاری تا اخر راهت 💚💚💚

حالا ژینا خانوم هی عکس عوض کن از وقتی یادم میاد همشم تم آبی میذارین😁

پروفم مشخصع؟برا خودم بالا نمیاد

وای از گرد ســم تازه خر خریده ها!!! وقتی با من حرف میزنی رفتار ارزونتو بزار توی جیبت:)

پروفم مشخصع؟برا خودم بالا نمیاد

آره مشخصه کلاً آبی دوست دارین یا غم دارین

من مسلمان هستم .اسلام کامل است.اما،من نیستم.اگر اشتباهی از من سر زد؛ این عیب را به من نسبت دهید نه دینم!!!      👈 🌼اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب الکبری(س)🌼 بانو جان!  وقتی یزیدیان برای تحقیر زینب (سلام الله علیها ) رو بند او را برمیدارند بدان که تنها یزیدیان بیحجابی را برای تو میخواهند و « بی حجابی تحقیریست از سوی دشمن »                                  به گناه افتخار میکنند و از پاکدامنی به شگفت می آیند. نهج البلاغه خطبه ۱۰۸ دوره، دوره آخرالزمانه هااااا. حواستون به اعمالتون باشه  هیچکس نگه به من چه به تو چه ،ما همه به هم ربط داریم مواظب خودتون و دیگران باشین  مواظب باشین پای قول و قراری که با خدا بستین بمونین خودتونو پیدا کنین امام زمان بشناسین وجود ایشون همه ی هدف و زندگیه ماست چیزیه که براش به دنیا اومدیم ما با هم دیگه باید باشیم تا ظهور اتفاق بیوفته زندگی کردن و عشق و حالش نهایتا در بهترین حالت ۸۰ سال باشه واقعا ارزششو نداره ارزش خودتو پایین بیاری تا اخر راهت 💚💚💚

ن ابی پسندم

پس بیا💙💙

من مسلمان هستم .اسلام کامل است.اما،من نیستم.اگر اشتباهی از من سر زد؛ این عیب را به من نسبت دهید نه دینم!!!      👈 🌼اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب الکبری(س)🌼 بانو جان!  وقتی یزیدیان برای تحقیر زینب (سلام الله علیها ) رو بند او را برمیدارند بدان که تنها یزیدیان بیحجابی را برای تو میخواهند و « بی حجابی تحقیریست از سوی دشمن »                                  به گناه افتخار میکنند و از پاکدامنی به شگفت می آیند. نهج البلاغه خطبه ۱۰۸ دوره، دوره آخرالزمانه هااااا. حواستون به اعمالتون باشه  هیچکس نگه به من چه به تو چه ،ما همه به هم ربط داریم مواظب خودتون و دیگران باشین  مواظب باشین پای قول و قراری که با خدا بستین بمونین خودتونو پیدا کنین امام زمان بشناسین وجود ایشون همه ی هدف و زندگیه ماست چیزیه که براش به دنیا اومدیم ما با هم دیگه باید باشیم تا ظهور اتفاق بیوفته زندگی کردن و عشق و حالش نهایتا در بهترین حالت ۸۰ سال باشه واقعا ارزششو نداره ارزش خودتو پایین بیاری تا اخر راهت 💚💚💚

نمیدونم والا یه دختره ایه که یه شال بافتنی پوشیده

من مسلمان هستم .اسلام کامل است.اما،من نیستم.اگر اشتباهی از من سر زد؛ این عیب را به من نسبت دهید نه دینم!!!      👈 🌼اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب الکبری(س)🌼 بانو جان!  وقتی یزیدیان برای تحقیر زینب (سلام الله علیها ) رو بند او را برمیدارند بدان که تنها یزیدیان بیحجابی را برای تو میخواهند و « بی حجابی تحقیریست از سوی دشمن »                                  به گناه افتخار میکنند و از پاکدامنی به شگفت می آیند. نهج البلاغه خطبه ۱۰۸ دوره، دوره آخرالزمانه هااااا. حواستون به اعمالتون باشه  هیچکس نگه به من چه به تو چه ،ما همه به هم ربط داریم مواظب خودتون و دیگران باشین  مواظب باشین پای قول و قراری که با خدا بستین بمونین خودتونو پیدا کنین امام زمان بشناسین وجود ایشون همه ی هدف و زندگیه ماست چیزیه که براش به دنیا اومدیم ما با هم دیگه باید باشیم تا ظهور اتفاق بیوفته زندگی کردن و عشق و حالش نهایتا در بهترین حالت ۸۰ سال باشه واقعا ارزششو نداره ارزش خودتو پایین بیاری تا اخر راهت 💚💚💚

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز