سلام من 12روزه که پریود هستم و متاسفانه زگیل تناسلی درآوردم میخواستم امروز برم بسوزونم ولی پریود هستم بنظرتون عیب نداره که الان برم یا باید صبرکنم تاخوب شم میترسم خیلی😭
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
فقط چندروزی یه بار تو آیینه یا تو حموم خودتو نگاه کن و ببین دوبارهنزده باشه بیرون...اگه زد بیرون فورا برو بسوزون ....چون موقع نزدیکی میگن از همینا که زده بیرون به همسر منتقل میشه...اگرم باردار شدی سزارینکن و به دکتر بگو...فقط تو فکرش نرو و استرس نداشته باش و حساسنباش کهبدتره