چطوری میتونید انقدر با ادامه راحت وارد رابطه شید چرا خودتون رو اسباب بازی میکنید آخه
حیفمونه حیف ما دختراست
کاشکی هیچ دختری برای این خواسته دوستی پسرا بهشون پا نمیداد تا انقدر جرعت اذیت کردنمون رو نداشتن
جز پدر یا برادر مرد بعدی که میتونه خیلی باهامون صمیمی بشه میشه شوهرمون
که اونم باید با انتخاب درست و تشخیص درست خود و خانواده صورت بگیره
خوشی و زندگی شادی رو داشته باشبن