2789
عنوان

NICU 😭😭

5365 بازدید | 36 پست

سلام خانوما من ۴ روزه سزارین شدم توی ۳۸ هفته و ۲ روز با وزن ۳/۳۰۰ دخترم به دنیا اومد همون روز بردن NICU و بستری شد به خاطر اینکه گفتن تند تند نفس میکشه خیلی دلتنگشم میرم بهش سر میزنم و میام دکترشم نمیگه کی مرخص میشه😭شما چند روز بچتون بستری بود؟

من بچم 33هفته ب دنیا اومد و ی هفته بستری بود، نگران نباش این روزا تموم میشه 

تبریک

1
5
10
15
20
25
30
35
40
ازتون یه خواهشی دارم از شمایی که امضامو میخونی...مادری یا خانوم خونه یا شاغل و یا همه اینا... لطفا موقعی که تو خونه مشغول کاری، اگه شیشه مربا تموم شد ،اگه جعبه مقوایی پیتزا و شیرینی خالی شد ،اگه شامپو تموم شد،قوطی شیر خشک دلبندت خالی شد،شيشه خيارشور و سس و آب معدنی و بطری آب میوه تموم شد،اگه خواستی اسباب بازی شکسته يا هرچیز پلاستیکی يا مقوايي يا فلزي و شيشه اي دور بندازی...یه کیسه پلاستیکی بزرگ بزار دم در هرموقع یکی از اینا تموم شدن لطف کن بندازش داخل اون کیسه و وقتی پر شد سرشو گره بزن، یا بندازش ظرف زباله یا ازش آویزون کن.میدونی چقد اجر کارت میشه؟؟ هم در حق طبیعت و هم در حق اون انسان زباله گردی که ضایعات بازیافتی خشك جمع میکنه لطف بزرگی میکنی و میدونم که پاداش این کار خوبت یه جایی به خودت برمیگرده 🙏

۳ روز

دختر دوستم

تهشم یه پرستار گفت بچتون رو مرخص کنید ببرید اینجا الکی بستری میکنن

تو منو انتخاب کردی❤                                                  انتخاب کردی که مامانت باشم ، خونه کوچیک و آرومم رو، دل تنها و مهربونم رو دیدی دلت خواست من همدمت باشم.پسر کوچولوی قشنگم💕                                                                 اگر نخونی و ندونی زود خام میشی     سرتو بالا نگه دار نکنه رام شی                                           دشمن جهل و جاهلم⚠️⛔️

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

خیلی وقتابه خاطر پول بچه ها رو الکی نگه میدارن

کادر درمانم و این اتفاق تو بیمارستانهای خصوصی شیراز زیاد میوفته

مطمئن شید واقعا تنفسش ایا مشکل داره؟؟؟

همون آني سابقم كه از ٨٩ عضو بودم...
من بچم 33هفته ب دنیا اومد و ی هفته بستری بود، نگران نباش این روزا تموم میشه 

مشکل بچت چی بود عزیزم؟😢آخه الان من دخترم تنفسش مشکلی نداره دستگاه بهش وصل نیست دکترش نمیذاره خودم بهش شیر بدم باید برم با شیرکش براش شیر ببرم هر سه ساعت ۱۸ سی سی شیر میخوره میگن تا نشه ۴۰ سی سی مرخص نمیشه🥺😭

منم ۳۸ هفته سزارین شدم

پسرم چون تندتند نفس می‌کشید بردن Nicu،و۱ هفته بستری بود معمولا همون روز اول مشکل تنفسشون‌حل میشه دکتر به من گفت چون دارو دریافت کرده باید دورش کامل بشه بخاطر همین یک هفته بستری شد

مشکل بچت چی بود عزیزم؟😢آخه الان من دخترم تنفسش مشکلی نداره دستگاه بهش وصل نیست دکترش نمیذاره خودم ب ...

مشکل بچم ناذس بودنش بوده دیگه، 7ماه و نیمه بود و ریه هاش تشکیل نشده بود درست

تبریک

1
5
10
15
20
25
30
35
40
ازتون یه خواهشی دارم از شمایی که امضامو میخونی...مادری یا خانوم خونه یا شاغل و یا همه اینا... لطفا موقعی که تو خونه مشغول کاری، اگه شیشه مربا تموم شد ،اگه جعبه مقوایی پیتزا و شیرینی خالی شد ،اگه شامپو تموم شد،قوطی شیر خشک دلبندت خالی شد،شيشه خيارشور و سس و آب معدنی و بطری آب میوه تموم شد،اگه خواستی اسباب بازی شکسته يا هرچیز پلاستیکی يا مقوايي يا فلزي و شيشه اي دور بندازی...یه کیسه پلاستیکی بزرگ بزار دم در هرموقع یکی از اینا تموم شدن لطف کن بندازش داخل اون کیسه و وقتی پر شد سرشو گره بزن، یا بندازش ظرف زباله یا ازش آویزون کن.میدونی چقد اجر کارت میشه؟؟ هم در حق طبیعت و هم در حق اون انسان زباله گردی که ضایعات بازیافتی خشك جمع میکنه لطف بزرگی میکنی و میدونم که پاداش این کار خوبت یه جایی به خودت برمیگرده 🙏
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

چی جوابشو بدم

gggcgffv | 15 ثانیه پیش

چی جوابشو بدم

gggcgffv | 14 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز