2777
2789
عنوان

این روزاخیلی...

74 بازدید | 11 پست

آبغوره میخورم اصلاشیشه رومیدم بالایه هونصف شیشه آبغوره میخورم خیلی دوست دارم ترک کنم ولی نمیتونم زیادازحددیگه دارم میخورم نشونه بیماری چیزی نیست کسی بوده اینجورباشه

امیدوارم توی زندگیهاتون هیچ وقت مشکلی نداشته باشید، همه چیز خوب و درست و سرجاش باشه، اما اگر خدای نکرده یه وقت گره کوری خورد به زندگیتون، خدا رو قسم بدید به ناامیدی حضرت عباس.. لحظه ای که کنار نهر علقمه.. یه چشمش به مَشکی بود که دیگه آبی نداشت و چشم دیگه اش به خیمه ها بود که دیگه روی رفتن به سمت بچه ها رو نداشت.. خدایا به حقِ دست گیرِ بی دست هیچ کس رو ناامید نکن..

دلم خواست😋

البته آبغوره قاعده آوره .

زنداداشم میگفت باردارا مخصوصا ۳ ماهه اول نباید استفاده کنن

 بابا گره ای که با دو رکعت نماز و یکم دلبری کردن از خدا باز میشه رو چرا با دست و دندون می افتی به جونش ؟!

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

😂یا ابوالفضل الان خوبی ؟  آبغوره خیلی ترشه که

آره خیلی خوبم آره ترش هست ولی چیکارکنم یک هفته ای میشه این مدلیم دست خودم نیست قبلن هابه زوریه قلپ میخوردم

امیدوارم توی زندگیهاتون هیچ وقت مشکلی نداشته باشید، همه چیز خوب و درست و سرجاش باشه، اما اگر خدای نکرده یه وقت گره کوری خورد به زندگیتون، خدا رو قسم بدید به ناامیدی حضرت عباس.. لحظه ای که کنار نهر علقمه.. یه چشمش به مَشکی بود که دیگه آبی نداشت و چشم دیگه اش به خیمه ها بود که دیگه روی رفتن به سمت بچه ها رو نداشت.. خدایا به حقِ دست گیرِ بی دست هیچ کس رو ناامید نکن..
دلم خواست😋 البته آبغوره قاعده آوره . زنداداشم میگفت باردارا مخصوصا ۳ ماهه اول نباید استفاده کنن

باردارفکرنکنم باشم آره باعث سقط میشه هنوزموعدپری نرسیده 

امیدوارم توی زندگیهاتون هیچ وقت مشکلی نداشته باشید، همه چیز خوب و درست و سرجاش باشه، اما اگر خدای نکرده یه وقت گره کوری خورد به زندگیتون، خدا رو قسم بدید به ناامیدی حضرت عباس.. لحظه ای که کنار نهر علقمه.. یه چشمش به مَشکی بود که دیگه آبی نداشت و چشم دیگه اش به خیمه ها بود که دیگه روی رفتن به سمت بچه ها رو نداشت.. خدایا به حقِ دست گیرِ بی دست هیچ کس رو ناامید نکن..
آره خیلی خوبم آره ترش هست ولی چیکارکنم یک هفته ای میشه این مدلیم دست خودم نیست قبلن هابه زوریه قلپ م ...

من  نمکم میزنم 😁

 بابا گره ای که با دو رکعت نماز و یکم دلبری کردن از خدا باز میشه رو چرا با دست و دندون می افتی به جونش ؟!
دلم خواست😋 البته آبغوره قاعده آوره . زنداداشم میگفت باردارا مخصوصا ۳ ماهه اول نباید استفاده کنن

ببخشیدباعث شدم هوس کنی 

امیدوارم توی زندگیهاتون هیچ وقت مشکلی نداشته باشید، همه چیز خوب و درست و سرجاش باشه، اما اگر خدای نکرده یه وقت گره کوری خورد به زندگیتون، خدا رو قسم بدید به ناامیدی حضرت عباس.. لحظه ای که کنار نهر علقمه.. یه چشمش به مَشکی بود که دیگه آبی نداشت و چشم دیگه اش به خیمه ها بود که دیگه روی رفتن به سمت بچه ها رو نداشت.. خدایا به حقِ دست گیرِ بی دست هیچ کس رو ناامید نکن..
من  نمکم میزنم 😁

من هرچی بانمک میخورم هرچی هم بی نمک میخورم همش میترسم چیزیم باشه که انقدرآبغوره میخورم

امیدوارم توی زندگیهاتون هیچ وقت مشکلی نداشته باشید، همه چیز خوب و درست و سرجاش باشه، اما اگر خدای نکرده یه وقت گره کوری خورد به زندگیتون، خدا رو قسم بدید به ناامیدی حضرت عباس.. لحظه ای که کنار نهر علقمه.. یه چشمش به مَشکی بود که دیگه آبی نداشت و چشم دیگه اش به خیمه ها بود که دیگه روی رفتن به سمت بچه ها رو نداشت.. خدایا به حقِ دست گیرِ بی دست هیچ کس رو ناامید نکن..
ولش کن نخور کم کم کمش کن

آره بایدهمین کارکنم

امیدوارم توی زندگیهاتون هیچ وقت مشکلی نداشته باشید، همه چیز خوب و درست و سرجاش باشه، اما اگر خدای نکرده یه وقت گره کوری خورد به زندگیتون، خدا رو قسم بدید به ناامیدی حضرت عباس.. لحظه ای که کنار نهر علقمه.. یه چشمش به مَشکی بود که دیگه آبی نداشت و چشم دیگه اش به خیمه ها بود که دیگه روی رفتن به سمت بچه ها رو نداشت.. خدایا به حقِ دست گیرِ بی دست هیچ کس رو ناامید نکن..
من هرچی بانمک میخورم هرچی هم بی نمک میخورم همش میترسم چیزیم باشه که انقدرآبغوره میخورم

آره هر چیزی خب زیاده رویش ضرر داره 

 بابا گره ای که با دو رکعت نماز و یکم دلبری کردن از خدا باز میشه رو چرا با دست و دندون می افتی به جونش ؟!
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز