2777
2789
عنوان

قرص ..

45 بازدید | 7 پست

خانما لطفا ..میدونم ضرر داره ‌.ولی راهنمایی کنید.


به دلایلی نمیخواستم این ماه پریود بشم،رفتم داروخونه دکتر گفت یک هفته مونده به پریودی شروع کن به خوردن ..حالا من دیروز یادم رفت دوساعت بعدازساعت تعیین کرده خوردم..امروزم یک ساعت ..یادم میرفت..

روزای قبلش دقیق خوردم..این دوروزی که یک ساعت ویادوساعت بعدش خوردم.‌یعنی اثر نمیکنه؟

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


بله عزیزم قرص ال دی داد.. دیروز دوساعت دیر شد. امروزم ۵۰دقیقه دقیقا. یعنی پریود میشم بازم؟؟

نه نمیشی من واسه اینکه برم کربلا پریود نشم خوردم هنوز نشدم منم مثل شدم هر روز ساعتاش جلو عقب میشه 

نه نمیشی من واسه اینکه برم کربلا پریود نشم خوردم هنوز نشدم منم مثل شدم هر روز ساعتاش جلو عقب میشه&nb ...


کی رفتین کربلا؟؟

خداروشکر خیالم راحت شد💚شما چندروز خوردی؟

کی رفتین کربلا؟؟ خداروشکر خیالم راحت شد💚شما چندروز خوردی؟

والا اومدیم کرمانشاه خونه مادرم متاسفانه مرزرو بستن 💔 حالا فردا قراره بریم مرز ببینیم میتونیم بریم یانه 

انشاله که بطلبه 

انشالله شمارم بطلبه

والا اومدیم کرمانشاه خونه مادرم متاسفانه مرزرو بستن 💔 حالا فردا قراره بریم مرز ببینیم میتونیم بریم ...

خیره ان شاءالله عزیزم..

رفتی عزیزم برای ماهم دعا کن💚💚

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز